Onpa hyvä tuo Quantico, jäin heti koukkuun! Seuraako joku muu tuota? :)
Kommentit (17)
Minua ärsyttää se Parrish. On aina ja kaikessa paras, mikä minusta on lähinnä koomista. Katson kyllä jaksot, mutta skippailen aika paljon välillä.
Ihan hyvä idea sarjassa, mutta hahmot on jotenkin ärsyttäviä. Ehkä liian teennäisiä? Jostain syystä ne kaikki ärsyttävät minua jollain tapaa, mutta ei sellaisella "hyvällä" tavalla, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea sarjassa, mutta hahmot on jotenkin ärsyttäviä. Ehkä liian teennäisiä? Jostain syystä ne kaikki ärsyttävät minua jollain tapaa, mutta ei sellaisella "hyvällä" tavalla, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Joo itseäni ärsyttää kun jokaisella on joku supersalaisuus joka räjäyttää tajunnan kun paljastuu... Joopajoo, vähän liian epäuskottavia hahmoja jotenkin...
Joo ja siellä koulutuksessa niillä on niin stereotyyppiset "osat". On ilkeä nainen, mukava komistus, homo, eri etnisyyttä edustava, älykkö jne. Ja kaikilla on rankka menneisyys ja salaisuuksia.
Mä odotin sen alkamista kun näin mainoksia mutta en kuitenkaan jaksanut katsoa edes ekaa jaksoa kokonaan. Ei ole aikoihin tullut mitään uusia, hyviä sarjoja, katselen vain vanhoja lempparisarjoja uudestaan ja uudestaan. Taidan olla vähän hankala miellyttää. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole joku teinisarja?
Eiköhän suurin osa tämän katsojista ole kuitenkin yli 20-vuotiaita..
Aikamoisen poppoon ovat tosiaan tuonne saaneet, tuolla löytyy ainakin IDF:ssä palvellut juutalainen "homo", kaksi peitetehtävässä olevaa konservatiivisesti pukeutuvaa musliminaista, aseintoileva kaunotar, armeijan käynyt, omaa peitetehtävää hänkin suorittava komistus, perhesuhteillaan paikan Quanticoon saanut ja analyytikoksi siirretty häröilijä, kovaotteinen ja kilpailuhenkinen latinokaunotar, skeptinen homoanalyytikko, isokokoisella valkoisella machomies pomolla ja mustalla apulaisjohtajallakin näyttäisi olleen menneisyydessään jonkinlaista vispilänkaupan tynkää, nykyhetkessä kaikki näyttäisivät sitten kusettavan kaikkia ja jonkinlainen köyhän miehen Anonymouskin on tullut kuvioihin mukaan.
Salaileva mormonikin oli tuolla aluksi, avoimesti ateisteja ja lesboja ei ole toisaalta ainakaan vielä toistaiseksi näkynyt Quanticossa.
Nuo hahmot on oikeasti ihan latteita, ei pelkästään salaisuudet tuo hahmoon syvyyttä. Ja kaikki on tosi kauniita ja komeita.
Surkea sarja. Se nainen näyttää ihan Sara Chafakilta.
Tylsä, ei yllätä yhtään. Syvällisyydeltään samaa luokkaa kuin tylsä vanha suomi-filmi, pakollinen parinmuodostus ja viha-rakkaussuhteet. Plääh, tää on jo nähty.
Mielenkiintoisinta on ollut kun olen pohdiskellut sitä että miltäköhän se Parrishin näyttelijä on alkujaan näyttänyt. Ainakin nenä on leikelty, mitäköhän muuta...
Sama täällä!