Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä VELAt edes tekevät täällä?

Vierailija
03.11.2011 |

Oon jo kauan miettinyt että mitä ihmettä vapaaehtoisesti lapsettomat ja ylipäätänsä jotkut lapsenvihaajat tekevät täällä VAUVA.fi sivun keskutelupalstoilla? Luulisi että täällä pyörisi lapsiin ja perheisiin keskittyneet ihmiset. Miksi ette mene vaikka suomi24 tai vastaaville sivustoille? sitten te velat esitätte täällä jotai 4 lapsen superäitejä. Mut ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että miksi pyöritte vauvalehden nettikeskustelu palstoilla? :O ja ei tarvii vetää herneitä nenään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla saitilla ei saa vastaavaa kalansaalista näin helpolla troolauksella :)

Vierailija
2/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaan että tämän av-palstan aktiivisen keskustelun johdosta moni on eksynyt tänne alkujaan googlen kautta. Näin ainakin minä. Ja eikös tämä ole aihe vapaa eikä mikään pelkkien vauvajuttujen palsta. Harvalla foorumilla on yhtä aktiivista keskustelua kuin täällä. Taso onkin sitten eri juttu :D No ei, on täällä tosi mielenkiintoisiakin keskusteluja välillä, tosin jatkuvien tappeluketjujen seuraaminen (ja varsinkaan niihin osallistuminen) ei tee mielenterveydelle kovin hyvää.

"Vela" on kyllä jotenkin dorka sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaan että tämän av-palstan aktiivisen keskustelun johdosta moni on eksynyt tänne alkujaan googlen kautta. Näin ainakin minä. Ja eikös tämä ole aihe vapaa eikä mikään pelkkien vauvajuttujen palsta. Harvalla foorumilla on yhtä aktiivista keskustelua kuin täällä. Taso onkin sitten eri juttu :D No ei, on täällä tosi mielenkiintoisiakin keskusteluja välillä, tosin jatkuvien tappeluketjujen seuraaminen (ja varsinkaan niihin osallistuminen) ei tee mielenterveydelle kovin hyvää.

"Vela" on kyllä jotenkin dorka sana.

Mä opin just tänään täällä ton vela sanan ja on kyl dorka sana:D ap

Vierailija
4/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse suomi24:n paskapalstoille keskustelemaan.

Vierailija
5/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen "vela" joka allekirjoittaa kolmosen vastauksen. Päädyin tänne ehkä joskus viitisen vuotta sitten (muistaakseni jotenkin Uuspaavalniemi-ketjun seurauksena) ja sitä asti roikkunut.

Suoli24:lla käyn harvoin, jos täällä on joskus asiatonta, siellä se on aina, ilmeisesti porukka on nuorempaa ja 80% kirjoituksista aivan asiattomia.

Ja täällä syntyy edelleen noita legendoja, yksi viimeaikaisista suosikeistani oli "Aion varjostaa miestäni". Pikkujouluaika kirvoittaa varmaan taas enemmän ja vähemmän tosia mutta sitäkin koukuttavampia ketjuja.

Eli Av:n viihdearvo on omaa luokkaansa.

Vierailija
6/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa nämä perheisiin ja vauvoihin liittyvät asiat ja siksi tämä on oikea palsta mulle. Toisin kun tollaisille huonosti käyttäytyville kiukkusille akoille. Ap.

Vierailija
7/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen "vela" joka allekirjoittaa kolmosen vastauksen. Päädyin tänne ehkä joskus viitisen vuotta sitten (muistaakseni jotenkin Uuspaavalniemi-ketjun seurauksena) ja sitä asti roikkunut.

Suoli24:lla käyn harvoin, jos täällä on joskus asiatonta, siellä se on aina, ilmeisesti porukka on nuorempaa ja 80% kirjoituksista aivan asiattomia.

Ja täällä syntyy edelleen noita legendoja, yksi viimeaikaisista suosikeistani oli "Aion varjostaa miestäni". Pikkujouluaika kirvoittaa varmaan taas enemmän ja vähemmän tosia mutta sitäkin koukuttavampia ketjuja.

Eli Av:n viihdearvo on omaa luokkaansa.

Mäkin löysin tänne alunperin Googlen kautta. Ja mä en todellakaan kysynyt tätä mun kysymystä millään pahalla, ihan vaan mielenkiinnosta:) ap

Vierailija
8/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa nämä perheisiin ja vauvoihin liittyvät asiat ja siksi tämä on oikea palsta mulle. Toisin kun tollaisille huonosti käyttäytyville kiukkusille akoille. Ap.

Tää ei siis ole mitenkään erityisesti spesialisoitunut "perheisiin ja vauvoihin", kun niille on täällä sivustolla omatkin palstansa.

Vierailija
9/9 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita palstalla, jonne ei vakaumuksensa tai mielipiteidensä kanssa kuulu.

Toki, käykööt tällä kuka tahansa, ei itseäni liikauta suuntaan eikä toiseen. Päivääni ei pilaa, jos joku jaksaa provota, sillä sellainen ihminen ei ole arvoiseni enkä jaksa nähdä sen vertaa vaivaa että edes naputtelisin niin matalaotsaiselle mitään.

Annetaan typerien provota, jätetään ne omaan pieneen maailmaansa. Jokin ilohan heillekin on suotava. Mikäli ilo löytyy siitä, että kirjoittelevat puutaheinää keskustelupalstalle, niin kaikin mokomin.