Mitä lapseton sinkku tekee täällä?
Hä?
Miksi täällä pyörii lapsettomia ihmisiä, vieläpä sinkkuja?
Kommentit (14)
keskivertosuomalaisen perheenäidin elämään. Eikä paljon sellainen elämä houkuttele, voin kertoa.
t. lapseton sinkku
Täällä on keskustelua ihmissuhteisiin, kotiin, ajankohtaisiin ilmiöihin ym. liittyen laidasta laitaan. Palsta on aktiivinen, eikä tarvitse odotella viikkoa, että johonkin aiheeseen vastataan.
t. lapseton vaan ei sinkku
Vilkas palsta jossa puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä.
Ja toisaalta voi vähän yrittää ymmärtää miksi jotkut on niin kovasti innoissaan lapsista ja vauvoista, kun itselle lapsiperhe-elämä ois sama kuin kuolemantuomio.
Aiheena tänään pyykinpesu, burleski, pyöräilykypärän käyttö, visan luottoraja, rakennekynnet, lihapullat.
Aiheita, joihin lapsettomalla ei voi olla mitään sanottavaa?
Sai paljon paremman kuvan lapsista ja lapsiperheistä.
En todellakaan ymmärrä, miten joku haluaa kommentoida lapsiaiheisiin kysymyksiin yhtään mitään, kun ei itsellä ole kokemusta.
En minäkään käy missään vhh-sivuilla tai vaikkapa isien palstoilla.
Sai paljon paremman kuvan lapsista ja lapsiperheistä.
En todellakaan ymmärrä, miten joku haluaa kommentoida lapsiaiheisiin kysymyksiin yhtään mitään, kun ei itsellä ole kokemusta.
En minäkään käy missään vhh-sivuilla tai vaikkapa isien palstoilla.
Mutta luen mielelläni (ja kauhuissani) muiden keskustelua lapsiperhe-elämästä. Täältä saa mielestäni todella aidon kuvan siitä, millaista äitinä eläminen pahimmillaan voi olla.
t. kakkonen
keskivertosuomalaisen perheenäidin elämään. Eikä paljon sellainen elämä houkuttele, voin kertoa.
t. lapseton sinkku
Kuulostaa siltä, että sulla ei ole miesmarkkinoilla tärpännyt, joten tulet tänne pönkittämään eroissa surkastunutta itsetuntoasi ja vakuuttamaan Suomen negatiivisinta keskustelupalstaa lukien, että sullahan tässä hyvin on asiat kun tuo perhe-elämä on tuollasta paskaa;)
Käykö täällä joku lapseton sitten keskustelua lastenkasvatusasioista? Luen joskus lapsiaiheisiakin ketjuja jos on oikein mehevä otsikko, mutta ei minulle tulisi mieleen osallistua keskusteluun.
Trollaaminen on tietysti asia erikseen, ettehän te voi koskaan tietää kinasteletteko ulkohaalareista 15-vuotiaan teinipojan kanssa.
ja silti seuraan mielenkiinnolla palstaa sillä olen raskaana.
lapsettomalla sinkullahan ei tietenkään voi olla minkäänlaista tuntumaa lapsiperheiden elämään. Kenenkään lapsettoman/sinkun lähipiirissä ei ole lapsia, kukaan lapseton/sinkku ei tee työtä lasten parissa, kenelläkään ei voi olla nuorempia sisaruksia, jotka ovat vielä lapsia jne.
Hä? Miksi täällä pyörii lapsettomia ihmisiä, vieläpä sinkkuja?
Kiertävät kaukaa kaikenmaailman eksä-nyksä-tulevaeksä-suhteet...
muitakin puheenaiheita kuin lapset. Itselläkin jo teini-iässä, joten en lue vauvajuttuja.
mua ei ne lapsijutut kiinnosta, ja suurin osahan täällä käsittelee jotain ihan muuta kuin lapsia. Yleensä kaikkia ihan älyttömiä asioita. Palstahan on todella negatiivinen ja täällä olemisesta on järkevälle ihmiselle vain haittaa, mutta olen onnistunut addiktoitumaan tänne. Lähinnä luen kaikkia parisuhdejuttuja, julkkishömpötystä ja niitä ihme ongelmia mitä ihmiset kehittää esim. siitä ettei kaikki halua vakituista duunia, luen myös niitä lapsiperhehelvettitarinoita mutta en toki luule kaikilla sellaista olevan, vaikka aika monella se ilmeisesti on kaikkea muuta kuin auvoa ja toivotaan vaan että lapset kasvaa ja muuttaa pois. Ei siis täällä käydessä ainakaan harmita, ettei ole lapsia, vaikka saatankin niitä joskus haluta. Mutta ehkä minulla on sitten realistisempi käsitys siitä millaista perhe-elämä voi olla, tuskin täällä nyt kaikki ne jutut keksittyjäkään on.
t. lapseton sinkku