Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi petän miestäni, vaikka rakastan häntä valtavasti?

Vierailija
02.09.2010 |

Voiko joku selittää tämän. Takana 10 vuoden avioliitto, vieläpä aika onnellinen. Olen muutaman kerran päissäni silti pettänyt miestäni. Kyse on ollut lähinnä seksistä ja ohimenevästä ihastuksesta. Miksi helvetissä teen näin? Jälkeenpäin en pysty mitenkään perustelemaan asiaa itselleni. Mies ei näistä mokistani tiedä enkä kyllä kerrokaan ennen kuin pakon edestä. En kuitenkaan koskaan vaihtaisi häntä mihinkään. On paras mies maailmassa.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2010 klo 12:44"]

siitä se johtuu. Eikä häpeä tai katumus saa sinua muuttumaan olet vain huono. Miehesi on loistava ja sinä huono. En tiedä mikä auttaisi. Ei varmasti mikään. Tiedät kait sisimmissäsikin olevasi huono.

[/quote]

Aika rankkoja ilmaisuja. Sairaan kuuloista tekstiä, ei tämä ihminen ole välttämättä huono. Me olemme kaikki vain ihmisiä, ja siihen kuuluu virheiden tekeminen ja erinäisten riskien ottaminen. En haluaisi olla ihminen, jonka selän takana tehdään tällaista, mutta petän itsekin miestäni. Hän ei tiedä asiasta mitään, ja välillä on ahdistavaa harrastaa seksiä molempien miesten kanssa. Vaikka oma mieheni on parempi sängyssä, nautin enemmän toisen miehen kanssa olemisesta. Jännityksen ja uutuuden viehätys toisen miehen kanssa on aivan omaa luokkaansa. Voitte pitää minua aivan hulluna, mutta teen vain niitä asioita, jotka muut jättävät haaveiksi. Toinen mies on myös suhteessa, ja hänellä on lapsia. En tiedä mitä tulevaisuus pitää sisällään, mutta koetan elää päivä kerrallaan. Pyysin mieheltäni eroa tai taukoa suhteesta, mutta hän pysyy mielummin vierelläni kuin on mistään syystä minua ilman. Voitte tuomita, sääliä tai hävetä minua niin paljon kuin haluatte, mutta parisuhteiden säännöt ovat ihmisten keksimiä. Eivät mitään jumalallisia käskyjä. Voimme jokainen tehdä suhteistamme omanlaisiamme. Itse en aio kertoa miehelleni suhteestani toiseen mieheen.

Vierailija
2/75 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelle vapaata suhdetta. Kysy häneltä tekisikö ikinä mieli olla muiden kanssa ja kerro että olet lukenut viimeaikoina ihmisten vapaista suhteista ja että ajatus puhuttelee sinua. Anna muhia hetki. Palaa myöhemmin asiaan ja kerro miehelle että sinusta teidän suhde on niin vahva että satunnainen seksi muiden kanssa ei tekisi hallaa. Kerro luottavasi mieheen ja hänen rakkauteensa niin paljon että sinusta ainakin olisi ihan ok jos hän silloin tällöin kävisi katsastamassa nurmikkoa aidan takana.

Ota asia silloin tällöin esille, kepeästi, niin ettei mies huomaa että sinulla on oma lehmä ojassa. Mies saattaa innostua ajatuksesta. Kun hän lähtee kavereidensa kanssa baariin, tuuppaa taskuun pari kondomia ja käske pitää hauskaa ;D

Kun lupa heltiää, voit olla suunnilleen avoin tekemisistäsi (pidä huoli että mies todella tuntee mitä hyötyä sinun omasta kivasta on teidän suhteelle!), mutta saattaa olla paras jättää nämä salassa tapahtuneet panot raportoimatta. Ihan miten itse katsot parhaaksi.

Näin homma eteni meillä. Olen todella iloinen että avasin suuni ja kysyin mieheltä optiota avoimeen suhteeseen. Vaikka yksiavioisuus ei sovi minulle, en silti halunnut vehdata miehen selän takana, ja reiluuden nimissä on kiva että hänelläkin on omat juttunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...

-sulla on jotain persoonallisuushäiriöproblematiikkaa (kaipaat epäterveen paljon voimakkaita tunteita/sallit itsellesi moraalisia vapauksia/empatiasi on alikehittynyt/tjtv) tai

-sulla on poikkeuksellisen huono itsekuri tai

-et oikeasti rakasta miestäsi, tai ainakaan hän ei ole sinulle sopiva tai "tarpeeksi"

Ihastuminen toiseen ja muiden haluaminen on ihan normaalia, mutta pettäminen on silti väärin.

Vierailija
4/75 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hätähuuto suhteenne puolesta.

Vierailija
5/75 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 lisää: neljäs vaihtoehto on tosiaan se, että sinulle vain sopii avoin suhde (ts. olet luonteeltasi moniavoinen), kuten muutamat ovat ehdottaneet.

Vierailija
6/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Mielestäni et tee mitään väärää. Olet aidompi ja elämässä enemmän läsnä kuin monet muut. Jokainen valitsee itse ja kantaa seuraukset itse.

Taidat olla narsistisesti vinksahtanut? Ja ilmeisesti myös nuo seksuaaliterapeutit, joka ryhmänä osaa elää "hyvää elämää" ja "pitää satunnaiset suhteet erillään perhesuhteista". Voi herranen aika, millaista porukkaa! Että ihan oikein tehdään tässä kun osataan pitää erillään nuo kaksi: perhe, oma puoliso ja satunnaispanot!

Miten pahasti oikeasti pitää ihmisen olla vinksallaan, ettei hän näe tekemisissään mitään väärää, vaikka tietää, ettei puoliso hyväksyisi missään nimessä toimintaa? Missä on kunnioitus ja aito rakkaus sekä sitoutuminen? Aivan, ei missään. Kuvioissa on ainoastaan itserakkaus ja vääristynyt käsitys siitä, että kaikkea voi tehdä, kun vain ei jää kiinni. Oksettavia ihmisiä.

Vierailija
7/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tasapainoinen elämä.

Ihanan lapset jotka eivät edes murrosikäiseinä aiheuttaneet ongelmia.

Ihana mies jonka kanssa rakastamme toisiamme vielä 20v jälkeenkin.

Hemmottelemme toisiamme ja vietämme paljon aikaa yhdessä.

Perheessämme käy usein vieraita jotka vaikuttavat viihtyvän. En ymmärrä miten itsetunto-ongelmat näkyisivät jos niitä on?

Osaisitko kertoa miten selvittäisin onko minussa joku vika, lapsuudentrauma?

Miten selvittäisit? No menisitkö vaikka asiantuntijan kanssa juttelemaan?

Mitä noilla luettelemillasi asioilla on merkitystä, jos itse et pysty pitämään housuja jalassasi vieraiden miesten kanssa? Vika on itsessäsi, päässäsi, korvien välissä. Olet epäluotettava ja ilmeisen kyvytön tuntemaan empatiaa ja syyllisyyttä kovin vahvasti. Olet huono kumppani.

Vierailija
8/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän moniavioisten puolisot siitä, että olette päättäneet elää moniaivoisesti (panna muitakin)? Jos ei, niin miksei, jos se on niin luonnollista ja tuottaa vain iloa? Eikö puolisollanne ole oikeutta valita kumppaninsa tosiasioiden eikä valheiden perusteella?

Vierailija
9/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehätysvoimastaan ja seikkailuistaan, kuin himassa aneemisesti hiihtävä verkkaripukuinen maidolle haiseva sotkutukka, jonka pääasiallinen tehtävä on kerätä bona-pisteitä ja roikkua av-palstalla känisemässä siitä, että perhe-elämä on niin kovin raskasta ja koskaan ukko ei ole kotona, eikä laita sukkiaan pyykkikoriin.

Sellaiset naiset roikkuvat ukkonsa puntissa, päätöksissä ja lompakolla. Ukkoa ahdistaa tulla kotiin kun kaikki on kiinni yhdestä suhteesta ja minnekään ei koskaa saa mennä ilman vaimon lupaa, eikä sitä lupaa saa vaikka aikuinen pyytää.

Vierailija
10/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehätysvoimastaan ja seikkailuistaan, kuin himassa aneemisesti hiihtävä verkkaripukuinen maidolle haiseva sotkutukka, jonka pääasiallinen tehtävä on kerätä bona-pisteitä ja roikkua av-palstalla känisemässä siitä, että perhe-elämä on niin kovin raskasta ja koskaan ukko ei ole kotona, eikä laita sukkiaan pyykkikoriin.

Sellaiset naiset roikkuvat ukkonsa puntissa, päätöksissä ja lompakolla. Ukkoa ahdistaa tulla kotiin kun kaikki on kiinni yhdestä suhteesta ja minnekään ei koskaa saa mennä ilman vaimon lupaa, eikä sitä lupaa saa vaikka aikuinen pyytää.

harvinaisen huono tekosyy pettämiselle. Että jos pettää, niin onkin hyvä ihminen, ja jos ei petä, niin on huono? Olet varmaan kertonut miehellesikin tämän järkeilyn, ja hän on samaa mieltä?

Vierailija
11/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni kerran kun jäin kiinni ja ero tuli myöhemmin. Miehen ego ei kestänyt.

Nyt on silti parempi mies kuviossa. :) Selitin itselleni tapahtuneen että olin sokea kun luulin että ko. ex riitttäisi minulle. Hyvä oli joo ja kaikkea mutta silti puuttui jotain. Selvitin sen itselleni ja nyt parempi suhde.

Vierailija
12/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän tiedät mistään.

Luuletko muuten, että kotona hiihtävät pienten lasten äidit näyttävät samalta aina, ja toisaalta, että lapsia voisi saada ja hoitaa hyvin olematta ikinä kotona hiihtävältä maidolle haiseva sotkutukka?

Harvan parisuhteen on myöskään kaatanut bona-pisteiden kerääminen tai ajoittainen marmatus av-palstalla. Etkö ole ikinä tullut ajatelleeksi, että myös miehet nauttivat ja haluavat elää rauhallista perhe-elämää oman rakkaansa rinnalla? Ja että pitkään parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin biletällinkiä ja huippuhetkiä. Ilmeisesti et voi tietää, koska et ole koskaan elänyt pitkässä suhteessa, tai olet kyllästynyt ja lähtenyt siitä pois. Säälin sinua.

Vierailija
13/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaat jännitystä 'liian' onnelliseen (-tylsään) elämään

Vierailija
14/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli yksi kiva reilun vuoden seurustelu nuorena. Sitten aina tapasin miehiä (ja sitä ennenkin), jotka olivat juuri eroamassa edellisestä tai sanoivat jo eronneensa, mutta aina se edellinen roikkui jotenkin mukana eikä niistä kunnon seurustelua tullut. Eli koin olevani aika kurjassa tilanteessa, ei selvää seurustelua ja edellinen ainakin joskus tapasi miestä. Olin sitten joitakin vuosia ihan yksin kunnes tapasin mieheni, joka nyt sitten on tosiaan mieheni, jolla ei ollut edellistä kuvioissa. Eli koska olin kurjuutta kokenut, en tahdo mitenkään vaarantaa tätä suhdetta tai turhaan kariuttaa. Älä ole päissäsi ilman miestäsi.

Vierailija
15/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikanaan ollut hyötyä lajin säilymiselle elinvoimaisena. Näin luulen.

Vierailija
16/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa perheitä joissa kumppanit eivät petä toisiaan, vaan heillä on sopimus harrastaa seksiä muiden kanssa.

Minusta tälläisten pettäjien kannattaisi erota lopullisesti ja etsiä kumppani jolle sopii liman ja dna:n vaihto muiden kesken.

On väärin ettei kumppaninne tiedä mitä puuhaatte selän takana. Tämän takia mies sitten monesti puukottaa koko perheen tai ampuu ja lopuksi itsensä.

Olisi reilua elää vapaassa suhteessa, jos ei kykene pidättäytymään sukupuolitaudeista.

Olisi kuvottavaa jos minuun tarttuisi miehen peniksen kautta tuntemattoman hutsun dna:ta.

Vierailija
17/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ajattele mahdollisia seurauksia.

Vierailija
18/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se johtuu. Eikä häpeä tai katumus saa sinua muuttumaan olet vain huono. Miehesi on loistava ja sinä huono. En tiedä mikä auttaisi. Ei varmasti mikään. Tiedät kait sisimmissäsikin olevasi huono.

Vierailija
19/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne tämänkaltaisen tarinasi? tiedät että saat pian huorittelut niskaasi!? ei täällä saa ehkä hakemasi sympatiaa saatikka järkevää vastausta toimiisi. Parisuhdeterapeutitkin sanovat että jokaisen liittoa tulisi vahvistaa ja varsinkin 10-15 yhdessäolovuoden jälkeen pariskunnilla voi olla tarvetta pönkittää omaa viehättävyyttään muiden henkilöiden läsnäollessa. eli normaali olet mutta älä nyyt mene kenkään kanssa maakaamaan sillä siitä saat vain morkkista! itse toimin lähes samoin (mutta vain lähes) ja silti menetin kaiken.. enää en jaksa olla edes katkera, mutta 12v liitto ja kumppanuus meni. tosin oli meitä kaksi ja molemmat luovutti liian helposti:( tsemppiä sinulle ja koitahan ryhdistäytyä!!

Vierailija
20/75 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pelannut. Tai oikeastaan en miellä sitä pelaamiseksi. Minusta vaan riittää useammallekkin, en ole yksiavioinen.

Sama on miehillä.

Monella naisella on täydellinen mies ja isä lapsille. Vaimo on 100%varma ettei mies petä.

Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.