Se mummeli makaa TAAS mun sängyn alla!
Oli jo jonkun aikaa pois, mutta tuli taas eilen illalla. Miehen kanssa sitä ihmeteltiin, et miksi on siellä ja kuka se on.
Kommentit (83)
Sinne se jäi sängyn alle makaamaan. Samat vaatteet sillä on aina päällä, tai ainakin hyvin samankaltaiset.
ap
Nauratti tuo vanhusten hoidon tila Suomessa -kommentti niin, että vedet vaan valui silmistä...
Teette pilaa vakavasta asiasta.
Kyllä tuollaiset henkiolennot on paholaisesta! Ei kannata alkaa minkäänlaisiin tekemisiin paholaisen kanssa, huonosti käy.
Soita joku lähiseurakunnasta, mieluiten helluntaiseurakunnasta kun siellä osataan ottaa vakavasti tämmöiset asiat. Varmasti pastori tulee heittämään vettä mummon päälle ja rukoilemaan. Saatte kotinne puhdistettua paholaisesta ja mummo saa sielulleen rauhan.
Jos mun sängyn alle tulis mummo niin pyytäisin sitä kutomaan loppuun kaikki keskeneräiset sukat.
Tähän aikaan mummot istuu kirkossa.
Minä pyytäisin mummoa kertomaan omasta lapsuudestaan ja sitten juotaisiin kahvit teevadilta ryystäen sokeripalan läpi. Pyytäisin samalla mummoa tulemaan sängyn alle mieluummin päiväsaikaan.
Olen vähän tosikko enkä ajattele tätä vitsinä. Vitsinä olisi kyllä hauska mutta pelkään ettei ole sellainen.
Ohjeeni:
1. Heitä kylmää vettä mummon päälle.
2. Heitä pyyhe perässä.
3. Viskaa risti ja Raamattu mummon päälle.
4. Jos ei hän häivy niin työnnä sängyn alle Koraani. (Lainaa vaikka kirjastosta!)
5. Jos ei auta ja mummo makaa siellä edelleen niin siirrä sängyn paikkaa! Työnnä se eri puolelle huonetta ja katso käveleekö mummo taas sen alle. Jos kävelee niin hakkaa luudalla! ota valokuva!
6. Jos ei mikään noista auta niin soita poliisi!
Onko se siis aina siellä vai joskus ei ja joskus on?
Ap:n miehellä on toinen nainen ja ap luulee sitä kummitukseksi, kun se makaa sängyn alla :D
Tätä on vanhustenhuollon tila nykysuomessa!
Mut tää. Tämä sai mut nauramaan kaksinkerroin piiitkän aikaa =D
Vähänkö mun mies ihmettelee
kans ihmettelee kun mä täällä repeilen :D
Kauheeta, jos mun sängyn alle muuttais joku mummo!
että minne se mummoni on kadonnut.
tai edes kahvi ja pullaa. Tsajua jos tosiaan on venäjältä. Jos mummo on harmiton on ehkä paras ettet puhu siitä kylillä, Suomesta tahdotaan kaikki vaarattomat/varattomat mummot karkoittaa sinne mistä ovat tulleet.
Jos taas koet uhkaa ota yhteys viranomaisiin niin karkottavat tai ehkä niitä vaarallisia mummoja ei karkoitetakaan.
...sahaa avnhasta jalat pois, ni mummo ei enää voi olla siellä. Tai heitä sänky roskiin ja nuku ainoastaan patjan kanssa.
Ei se siellä aina ole, esim. tällä hetkellä ei ole, illalla vielä oli.