Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen terapiaan hän on mennyt? Meillä on yhteinen pankkitili ja siellä ei näy mitään terveydenhuoltoon liittyviä maksutapahtumia. Myöskään käteisnostoja ei one koska maksamme kaiken aina korteilla. Maksetaanko noita terapioita jokaisen käynnin jälkeen vai vaikkapa joka 5. kerran jälkeen ?
-18
Kolmannella sektorilla on palveluita, joista tyyliin 5 ekaa kertaa on maksuttomia. Varsinaista terapiaa ne eivät tarjoa, vaan yksilökeskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vakuus vai vakuutus. mikä bonus palkkabonari vai jokin S--bonus ?
Auto- ja kotivakuutus kuittaantuvat OP:n omistaja-asiakkaalle maksettavasta bonuksesta. Bonusta kertyy 0,25% lainasummasta.
Uusi pankki pyysi viimeisen palkkalaskelman ja isännöitsijäntodistuksen lainan vakuudeksi tulevista asunnoista.
Menoni olivat kaikki alle pankin laskelmien, näistä laitoin pankille erillisen laskelman.
Danske Bankin virkailija mainitsi puhelinneuvottelussa termin riskiasiakas. Tätä kun ääneeni ihmettelin, niin ei sitten kuitenkaan ollut tarkoitus minua luokitella riskiasiakkaaksi, vaan lainani - wtf? OPn kanssa sujui jouhevasti. Bonuksilla saan kuitattua vakuutukset mikä kuittaa pikkusen isomman marginaalin.
Laitan tavarat roskalavalle aina tekstillä menee ensimmäiselle hakijalle. Voin odottaa tyyliin tunnin että ottaja ehtii paikelle. En ala säätämään hakujen kanssa kun ilmaiseksi annan.