Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

24/41 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat säästää ihan niin paljon kuin haluat. Hauskaa lomaa sulle ja lapsille!

7/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että kertaimuroinnista joku valittaa. Huomenna laitat sille isännöitsijälle viestiä, että  pakko oli imuroida kun klasi hajosi.

36/75 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivan pyykin säilyttäminen taloyhtiön pyykkien kuivaushuoneessa päivien, jopa viikkojen ajan. Muut joutuvat siirtelemään näitä kuivia pyykkejä, jotta saavat märän pyykin kuivumaan.

Vuonna kivi kun vielä käytin pyykkitupaa niin viikasin nuo edellisen pyykit jollekin tasolle mikä tuvasta löytyi. No roplem kun on terveet kädet.

21/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tietää onko tarpeeksi mausteita paItsi maistamalla???

5973/12202 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme puolisoni kanssa hänen lapsuudenkodissa. Hänen sisaruksensa ja pari muuta sukulaista toivat omia tavaroitaan meille säilytykseen, koska meillä on niin paljon tilaa. Tavarat ovat kaikkea sohvista kynttilänjalkoihin. Koskaan tavaroita ei haettu pois. Jos kysyimme, mitä tavarolla aikovat tehdä, eivät aina edes muistaneet tavaroita olevan olemassakaan. Tuleva lastenhuoneemme oli yksi sukulaisten varastohuoneista. Puolisoni pyysi jo ennen lapsemme syntymää hakemaan tavarat sieltä pois. Aina oli liian kiire, ei ollut peräkärryä tai tilaa mihin ne olisi laittanut. Selitys löytyi aina sille, miksi tavaroita ei voinut hakea. Lopulta puolisoni ilmoitti, että vie tavarat kierrätyskeskukseen ja roskiin jos ei kukaan niitä halua. Näin myös lopulta tapahtui. Olimme melko pitkämielisiä, koska lapsemme sai huoneen täyttäessään kolme. Näillä syntymäpäivillä yksi puolisoni sisaruksista meni lastenhuoneeseen ja alkoi penkoa kaappeja, mikä jo sinällään ei mielestämme ollut asiallista käytöstä. Etsi tavaroitaan. Oli ihmeissään, kun kerroimme, että menivät kierrätykseen. Välit menivät pariksi vuodeksi ja ovat edelleen viileät. Enää ei sukulaiset kuitenkaan tuo tavaroitaan meille ja joitain nyssyköitä ovat vieneet mennessäänkin.

Just nää säilytystilaa tarvitsevat ärsyttää kybällä. Tytär olisi halunnut tuoda mummunsa kangaspuut mun kerrostaloon. Olisi mahtuneet eteisen jälkeiseen välikiköön. Juu ei kiitos.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.