Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun on pakko hakea vähintään neljää paikkaa kuukaudessa, niin olisi oikeudenmukaista tarjota työttömillekin lomaa työnhausta. Yksi kuukausi vuodessa ilman työnhakuvelvoitetta.
0
Mulla osa-aikainen työ, velvoite 1 työmaa per 3 kk.
Työtön voi lomailla aivan miten haluaa niinkuin kaikki muutkin ihmiset.
Oliko sinun tarkoitus kysyä, että onko 'loma' palkallista?
Voit valita kuvia Marketplace-ilmoitukseen suoraan puhelimesta. Aloita näin:
Valitse luontinäkymässä Kokeile.
Tarkista, oletko saanut ilmoituksen puhelimesi Facebook-sovellukseen. Valitse kuvia napauttamalla ilmoitusta.
Voit valita kuvia galleriasta tai ottaa uusia kuvia kameralla.
Jos et näe ilmoitusta, varmista, että Facebook-sovelluksesi ajan tasalla.
Mikä ihmec on tuo luontinäkymä????
Voiko oikeasti yhden ilmon jättäminen olla näin hankalaa? Näköjään voi.
Tämähän on nyt vain hallituksen ehdotus. Monessa tessissä kaikki saikkupäivät palkallisia.