Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

5/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö linnassa saakkaan nykyään tehdä mitä huvittaa ?

19/29 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri sublaudan ja vesijetin. Kokeilen kumpi on mun juttu ja laitan turhemman sitten myyntiin.

Ota sormi pois per...ä  ja herää.

18/29 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele nyt edes nimi oikein ensin.

No mitä sen on väliä? Vituttaa tollaset nillittäjät jotka bessewisseröi tolla tavalla. Apina!

Ai, sub-lauta liittyy siis jollakin tavalla apinoihin? Onko se sellainen lauta, jossa on banaaneja pystyssä tarjolla, vähän niin kuin lärvilauta? Kiitos kun valaisit asiaa!

Hiljaa ja kuuntele tätä apina

Sannoittaja ei ole ihan Vexi Salmen tasoinen, mutta lähellä.

14/29 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ensin kokeilemassa ja vuokraat laudan tuntiveloituksella 👍

Joo, kannattaa käydä ensin pari kertaa vuokra laudalla.

12/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit vaan näyttä yleensä ihan vit.. naurettavilta, kun on otettu aivan liian isot.

Sama kun 100kg muija yrittäis laittaa 60kg sopivat vaatteet.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.