pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kadotit avaimet. Katso onko ne ulko-ovessa vielä kiinni, tai pudonneet siihen ulkopuolelle. Mikä takki tai housut sinulla oli jalassa? Katso taskut, eihän ole lompakon välissä? Menitkö keittiöön tai vessaan? Ehkä jollain sivupöydällä? Onko eteisessä tasoja, heititkö vaikka lippalakin siihen päälle? Meillä kaikki kiadonneet avaimet löytyy aina juuri niiden miesten housujen taskusta joita mies ei tietenkään muista pitäneen jalassa viimeksi kun avaimiin koski.
e Meillä on niin minimalistisesti sisustettu pieni kaksio että meillä ei ole kuin yksi pöytä, taskujakaan minulla ei ole missään niistä vaatteista joita pidin (mekko, neule, kengät) Ulko-ovessakaan ei ollut, eikä myöskään edellisissä ehdottamissanne paikoissa, kiitos silti halusta auttaa!
Jos on kuuma ilma, käytän sellaisia lahkeellisia niin eivät reidet hankaa ja lätise hikisinä toisiaan vasten. Olepa hyvä mielikuvasta.
Sanokaapa siinä joutessanne että missä minun kotiavaimeni (nipussa on kaksi avainta, toinen kotiin ja toinen varastoon) oikein piilottelee. Avasin sillä kotioven 4 tuntia sitten ja nyt olen kääntänyt koko kämpän ympäri tuloksetta.
Minulla ei ole juuri nyt, mutta sitten kun asun omakotitalossa, haaveilen sinikelta-arasta, colliesta, belgianpaimenkoirasta, ankoista ja kanoista. En tajua lapsen ja eläimen vertailusta keskenään, onko pointti siinä että kummastakin olen vastuusta? No, niin olen aika monesta muustakin asiasta.
Pokemon kuuluu lapsuuteeni ja siksi on ihanan nostalgista törmätä näihin hahmoihin ihmisten keskusteluissa, se on myös hyvä että väki liikkuu enemmän pelin ansiosta. Silti iso osa minusta pitää tätä huononakin asiana koska nyt ihmiset toljottavat sitä puhelimen näyttöä entistäkin enemmän. Olin eilen kolmen ystäväni kanssa Särkänniemessä, ja oikeasti iso aika meni siihen kun kävellessä paikasta A paikkaan B, jouduimme kahden heistä pelatessa tätä Pokemonia pysähtelemään koko ajan pitkäksikin aikaa, kun löysivät jonkun gymin tms. ja lisää Pokemoneja.
Luulen että väki kuitenkin kyllästyy tähän melko pian, ellei peli kehity nopeasti.