Leila Koo
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti, että niissä on pesumerkinnän kohdalla ruksi. Siis joku partiolaisten helvetin kallis reppu eikä sitä saisi pestä!??!!? No heitin koneeseen joka tapauksessa ja joo ei ne tule edes puhtaaksi siellä.
En tiedä miksi ovat likaisia, mutta ovat tosiaan joo eikä pesu auta.
Ei tule puhtaaksi pesukoneessa, ei tule puhtaaksi harjaamalla matonpesuharjalla ja pesupulverilla. Käyttäisin lasten vanhaa koulureppua nykyisin vaikka itse, mutta vaalea turkoosi on törkeän näköinen likaisena. En ole raaskinut poiskaan heittää. Tuolla pyörii eteisen hyllyssä vuodesta toiseen.
Afrikan mantereellahan on ollut useita korkeakulttuureita!
Suomessa vähälukuisten ihmisten aika ja voimat on menneet hengissä selviytymiseen. Tosin pidän kansanrunouttamme yhdenlaisena henkisenä korkeakulttuurina. Runo Jos mun tuttuni tulisi on usein mainittu maailman kauneimpana rakkausrunona.
Voit puhua kouluterveydenhoitajalle. Jos on isovanhemmat, enoja, setiä tai tätejä tai vaikka kummit, joille voisit puhua, niin sekin helpottaisi. Voitko jutella jonkun kaverisi kanssa?
Tässä linkissä on asiaa ikäkautesi normaalista kehityksetä. Vaikka linkki on tarkoitettu aikuisille, siihen tutustuminen voi auttaa:
https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/12-15-v/12-15-vu…