LÄSKI
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Piri on oikeasti paljon yleisempää kuin luullaan. "Kyseenalaiset" teinit, yleensä huonompiosaisista perheistä, kaveeraavat vanhempien ihmisten kanssa saadakseen alkoholia ja röökiä, näköjään myös piriä.
Yleisempää kuin luullaan??? Tiedossa on, että piri on Suomen toiseksi yleisin huume kannabiksen jälkeen. Ei siihen mitään luuloja tarvita. Sopii itsetunnottomille ja alakuloisille härmäläisille.
Tiedän. Mutta "normaali" kansalainen ei välttämättä huomaa miten paljon sitä käytetään.
Piri on oikeasti paljon yleisempää kuin luullaan. "Kyseenalaiset" teinit, yleensä huonompiosaisista perheistä, kaveeraavat vanhempien ihmisten kanssa saadakseen alkoholia ja röökiä, näköjään myös piriä.
Itsekin näytän "narkkarilta", ainakin kavereiden mukaan.
Huh, sain häneen yhteyden. Kyseessä vanhempi ihminen, jolle ilmeisesti uuden älypuhelimen käyttö tuottanut vaikeuksia. Homma hoidossa. :)
Haluaisin sanoa, että pelastaisin oman koirani. Tiedän kuitenkin, että jos tälläinen tilanne tulisi eteen pelastaisin lapsen, koska en kestäisi sitä kritiikkiä, jota saisin "lapsen tappamisesta".