Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Luulisi, että tuon ikäinen nainen olisi käynyt esim. vanhempiensa kanssa Helsingissä vaikkapa Linnanmäellä tai presidentin linnaa katsomassa. Kun kyllähän sinne pääsee vaikka junalla tai linja-autolla, jos ei ole omaa autoa. Tietenkään mikään pakko ei ole käydä Helsingissä, mutta ehkäpä jonkinlaista yleissivistystä voisi olla käydä asumansa maan pääkaupungissa. Pääasia kuitenkin kai on, että itse on onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miehiä joista on isot riippuvat rinnat kauniit
nännit on jossain maahanpäin ja kun nainen makuulla niin tissit on kainalossa
no hyvä että nämäkin naiset saavat huomiota (ainut positiivisuus)
Mitä alempana riippuu, niin sitä kauniimpaa! Vielä kun olisivat suonikkaat ja raskausarpiset, niin kyseessä on täydellinen feminiininen jumalatar! Ja maata kohti ylväänä sojottavat nännit keskellä teevadin kokoisia nännipihoja kruunaavat koko kauneuden! Tilaisinkin yhden tällaisen keski-ikäisen neidon, kiitos!
Mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä kauniimpaa. Esimerkiksi navassa asti riippuvat mahtimelonit omistava neitonen on kaunis kuin aamukasteinen kukkaketo!
Tykkäsin kyllä enemmän siitä ketjusta, missä oikein todella hyvin rintavat keski-ikäiset sinkkunaiset etsivät rintaliivejä hyvin runsaana riippuvalle povelleen kainon ujohkosti! Mutta ihan ok ketju kai tämäkin.
Ok, mutta jos on käynyt vain tuolla eikä esim. kauppatorilla, niin tuota ei kai lasketa kuitenkaan Helsingissä käymiseksi. Tai jos olisi käynyt edes Stockmannilla, niin sekin voidaan hyväksyä säännösten mukaan vierailuksi Helsingissä. Mutta tuo on vähän rajatapaus mielestäni kyllä.