Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen mielestäni ulkoisesti. Joten kantakaahan upeat oikein hyvin suuret ja kauniisti riippuvat povenne ylpeydellä, siskot!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan, mutta usein laitan sellaisen toppimallisen yläosan kuitenkin. Minulla on aika isot rinnat ja ne yrittää karkuun välillä siitä topistakin :D Bikinin yläosalla jos ui pidemmästi saati sitten kylpylässä vaikka laskee vesiliukumäkeä, niin saa kokoajan varauta siihen että on topless hetken päästä :P
Kuulostaa hyvältä, kertoisitko vielä missä käyt uimassa ja kylpylässä? Ja toivottavasti olisit vielä sinkku ja keski-ikäinenkin!
Katri Kulmuni kiinnostaisi kovasti, mutta tässä vissiin ei ole Katri Kulmunia, Ja tuo sarjan nimi on vähän liian ällö ja mahtipontinen, miksei vaikka viisi puolueen puheenjohtajaa, joka olisi mielestäni parempi nimi.
Vau, kuulostat todella kauniilta neitokaiselta! Jos olet sinkku ja iältäsi n. 36-46 vuotta, niin lähtisitkö mökille kanssani poimimaan puskista karviaisia ja ehkäpä treffeille kanssa?