Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Kyllä aina välillä, esim. S-ryhmän extralasagne, jossa on halpislasagnen kitkerän kusinen maku. Sama homma myös Lidlin toisen isomman lasagnen kanssa, olikohan se nyt nauta vai sianliha? En kyllä nykyään osta kumpaakaan, mutta se 400g lasagne siellä on ihan hyvää.
Poutun lasagne on aika hyvää ja se uudehko Kokkikartanon lasagne on paras valmislasagne, mitä olen maistanut! Mutta en tajua kitkeryyttä noissa mainitsemissani lasagneissa, ei kai lasagne kuulu olla sen makuista?
Ihan hauska, mutta miten se mustekala oikein meni sinne baariin? Ja ei kai ne osaa puhua, niin miten se pystyi tilaamaan mitään? Ja tuskin sillä rahaakaan oli, sori olen ilonpilaaja vähän nyt.
Hymy-lehden kesäneito Mira vuodelta 2001, joka oli kaunis punatukkainen neito saunavihdan kera heinäkuun numerossa kyseisenä vuonna. Sensuelli kaunotar, jonka kanssa kaikki palstamammat haluaisivat varmasti mennä saunomaan!
Jos naisella on oikein todella hyvin suuret navassa asti riippuvat mahtimelonit, niin silloin ei kannata loukkaantua! Kaikki miehet haluaisivat sellaiset esim. mökille ja arkiaskareisiin kuten leivontaan ja matonpesupaikalle viikonloppuisin.
Kuppikoko K kovasti kiinnostaisi kauniilla kainolla kissalla kaihoisasti, kiitos!