Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

8/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just tulin sieltä takaisin kotiin. Olipahan reissu!

9/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on kyllä täällä nyt, voih! Viestejänne täällä odottelee hieman vatsakas n. 40 -kymppinen akateeminen mieshenkilö. Ja sitten pari pervoa, jotka myös aiemmin vähän tyhmästi kirjoittelivat tähän ketjuun, mutta pitää yrittää ymmärtää heitäkin. Itse en viitsisi tähän ketjuun mitään typeriä tarinoita väkisin keksiä, joten nyt rintavat leidit on kyllä teidän vuoro, jos ystävällisesti suvaitsisitte ilmoittautua. Kiitos jo etukäteen!

89/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka opettajatar tai kirjastonhoitajatar. Tai jonkinlainen virkamies valtion tehtävissä tai kunnalla, mutta siis olisi kuitenkin nainen. Puutarhuritar käy myös, eikä oikeastaan ole niin väliä, kunhan olisi vain huomattavan rintava!

341/1104 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kyllähän Renny Harlin saa ottaa kenet tahansa naisen, kunhan vain laskee kätensä tällaisen feminiinisen olennon olkapäälle ja sanoo:

- Moi, mä oon Renny ja olen ohjannut mm. elokuvat Die Hard 2 ja Cliffhanger!

Niin silloin aivan kaikilta naisilta kyllä menee jalat alta, koska ei ole tuon parempaa iskulausetta. Kiitos Renny siitä, että mahtavien ohjaamiesi elokuvien lisäksi suvaitset seurustella aivan tavallisten suomalaisten naisten kanssa, vaikka olit Geenankin kaa silloin ysärillä. Toki nythän se on jo vanha mummo. Mutta kun olet yksi maailman parhaista toimintaleffojen ohjaajista, niin koko Suomi kyllä kumartaa sinulle ja kaikki naiset vielä niiaavat somasti! Joten valitse vapaasti kenet haluat!

t. fanisi Keijo-Petteri

Jos jätetään sivuun nämä naisasiat, niin mielestäni Harlin on hyvä ohjaaja ja tehnyt hyviä elokuvia. Esimerkiksi Deep Blue Sea, Cliffhanger, Die Hard 2, A nightmare on the Elm Street 4.  Kaikki todella hyviä elokuvia vaikka vertaisi mihin. Kriitikot suomessa on olleet kumman nihkeitä hänen töitään kohtaan ja samaan hengenvetoon ylistäneet jotain jonkun tylsän ohjaajan pilipali tylsimys leffaa.

No tämä vain mun mielipide, mutta Harlinin elokuville löytyy tykkääjiä.

Harva muija sanoisi /on sanonut ei kiitos Rennylle jos Renny on vähänkin korvaansa lotkauttanut, eikä ihme. Onhan tuollainen mies erittäin kiinnostava ja takaa takuuvarmasti vauhtia ja meininkiä tyttösilleen kun osaa huomioida ja on sillä päällä.

Arki taas voi olla haastavaa ellei koko ajan tapahdu jotain jänskää.

Vihdoinkin järkipuhetta, Rennylla oli unelma ohjata samantyyppisiä Hollywood -elokuvia, mitä lapsena äidin kanssa leffateatterissa katseli ja suomalaisella sisulla toteutti unelmansa, vaikka rahaa ei ollut edes soittaa kotiin äidille tai matkustaa bussilla Los Angelesissa. Autotallin perukoilla asui torakoiden kanssa. Ja päätti, ettei tule Suomeen takaisin, ennen kuin on ohjannut menestyksekkään leffan siellä. Ja sitten v. 1988 Nightmare on the Elm Street 4 olikin tuotantoyhtiön siihen asti eniten tuloja tuottanut leffa.

Leffan tuottaja sanoikin Rennyn äidille puhelimessa, että kannattaa olla ylpeä pojastaan. Ja myöhemmin 1993 Cannesissa punaisella matolla Cliffhanger -leffan näytöksessä Renny, Sylvester Stallone, Elizabeth Taylor ja Rennyn äiti, joka oli fanittanut Elizabethia nuorempana. Stallone sanoi Rennylle, että tätä hetkeä et tule ikinä unohtamaan! 

Että kyllä Renny on näyttönsä antanut. Kuinka monella palstalla kirjoittelijalla on vastaavat näytöt kasarilta ja ysäriltä?

328/1104 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän asia on nyt niin, että kaikki maailman miehet haluasivat olla Renny Harlineita ja kaikki maailman naiset haluaisivat olla hänen kanssaan. Perusteluni ovat Die Hard 2 ja Cliffhanger!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.