Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1103/2116 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Lisäksi miehillä näyttää olevan nykyään aivan luonnottomat vaatimukset naisille, varsinkin ulkonäön suhteen, että olen todennut elämän olevan helpompaa, mukavampaa ja laadukkaampaa yksin ollessa. Käyn töissä, kavereiden luona, välillä leffassa ja hankin juuri sellaisia vaatteita sekä asioita kotiin, joista itse tykkään. Yksinkertaista ja todella miellyttävää itsellisen naisen elämää jo yli 20 vuoden ajan.

Ei kai miehillä ole muuta toivetta ulkonäön suhteen muutakuin huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat mielellään navan tasolla ainakin. Toki jo vielä on massiivinen takapuoli, niin se on bonusta! Mutta pääasia olisi tuo rintahommeli. Eikä haittaisi, jos pitäisi Seinfeldista, mutta se ei kai varsinaisesti ulkoiseen olemukseen liity.

Miehet ei halua isoja roikkuvia rintoja vaan semmoset silareitten näköiset.

Nimimerkillä kokemusta löytyy. Mun isot riipparit on ällöttävät omasta ja miesten mielestä.

Puhuinkin ehkä tuossa enemmän omista mieltymyksistäni. Mielestäni isot riipparit ovat kaikkein kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa. Joten sinun täytyy olla näin ollen hyvin kaunis!

26/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, on kysymys haittaako ihmistä, jos hänen vanhempansa eivät ole ylioppilaita tai akateemisia? Siis miten se ketään voisi haitata, koska vanhemmathan ovat olleet olemassa jo kauan ennen kuin heidän lapsensa? Että hehän ovat valintansa tehneet jo kauan sitten, eikä kai niihin kukaan lapsi voi enää vaikuttaa. Ja siis miksi ylipäätään pitäisi haitata vai ymmärsinkö kysymyksen väärin?

1070/2116 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Lisäksi miehillä näyttää olevan nykyään aivan luonnottomat vaatimukset naisille, varsinkin ulkonäön suhteen, että olen todennut elämän olevan helpompaa, mukavampaa ja laadukkaampaa yksin ollessa. Käyn töissä, kavereiden luona, välillä leffassa ja hankin juuri sellaisia vaatteita sekä asioita kotiin, joista itse tykkään. Yksinkertaista ja todella miellyttävää itsellisen naisen elämää jo yli 20 vuoden ajan.

Ei kai miehillä ole muuta toivetta ulkonäön suhteen muutakuin huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat mielellään navan tasolla ainakin. Toki jo vielä on massiivinen takapuoli, niin se on bonusta! Mutta pääasia olisi tuo rintahommeli. Eikä haittaisi, jos pitäisi Seinfeldista, mutta se ei kai varsinaisesti ulkoiseen olemukseen liity.

50/69 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele, koska ovat liian urheilullisia. Pitäisi olla hyvin rintavia ja perseviä sopivan muhkuja tylleröitä, niin sitten voisin katsoa.

Toki on hyvä, jos nauttivat harrastuksestaan ja kasvoiltaan varmaan ihan nättejä monet. Mutta pitäisi olla reippaasti feminiinisiä muotoja pelaajilla, niin laji olisi katsojaystävällisempää.

8/8 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on näitä mukavia kesähömppäuutisia, joista tulee hyvälle tuulelle! Itseäni ainakin kiinnostaa tuo mursu kovasti, haluaisin että se rapsuttaisi syöksyhampaillaan selkääni. Ja huvittaa iltapäivälehtien otsikot aiheesta, kuten mursu nukkuu nyt ja nyt se mursu kuorsaa äänekkäästi.

Niin että kyllä voisin päivätorkut ottaa tuollainen iso mursu vieressä sängyssä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.