Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Esimerkiksi tällainen nainen, joka on hyvin rintava! Oikeastaan kauniimpaa ei oikein voi ollakaan! Oi ihana Crazybowie, tulisitko vaimokseni?
Olisi ihana! Ei mikään pikkutissi!
Mahtavaa, kerätäänkö kolehti vauvafoorumilla, jotta saataisiin tuo uhmumuhkujättimegalollomahtimeijerimisu Suomeen vaikkapa saunomaan mökille ja pelaamaan Kimbleä. Päivän kruunaisi soutelu järvenselällä ilta-auringon laskiessa taivaanrannan taa. Ja noista upeista rinnoista riittäisi kyllä pideltävää useammallekin! Tai jos voitan päävoiton Eurojackpotissa, niin kutsun tuon upean feminiinisen jumalattaren saman tien mökille! Odottelen tosin hetken vielä, jos se lampun mursu toteuttaisi toiveeni vaatimattoman.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Hih, kuulostaa hauskalta. Oi lampun mursu, tässä vaatimattomat toiveeni!
1. Milena Velba
2. Hitomi Tanaka
3. Nämä mökilleni toimita ja sauna valmiiksi lämmitä
Tässä olikin semmoinen pläjäys, että saat vielä kaksi toivetta lisää!
Mukavaa, oot kivoin mursu, jonka tiedän! Tässä vielä lupaamasi kaksi toivetta minulle!
1. Tubettaja Crazybowie, jolla on todella hyvin suurikokoiset kivasti riippuvat rinnat mökilleni kiitos myös
2. Loppumaton määrä Monster Energy Mango Loco-energiajuomaa jos pystyt järkkään kanssa, niin oot paras mursu ikinä! Ja jos pystyt ihan mursuna tulemaan ulos lampusta, niin olet tervetullut kyllä mökille mun ja noiden oikein todella hyvin rintavien neitojen joukkoon. Voit vaikka läpsiä niitä evilläsi siinä järvellä saunan jälkeen, jos innostaa. Mutta kovasti kiitos jo etukäteen, oi mursuista parhain!
Esimerkiksi tällainen nainen, joka on hyvin rintava! Oikeastaan kauniimpaa ei oikein voi ollakaan! Oi ihana Crazybowie, tulisitko vaimokseni?
Kerron nyt tarinan, joka on tosi! Olin mökillä talvella vuodenvaihteen jälkeen yksin tarkistamassa, että paikat on kunnossa, eikä putket jäässä. Ilta alkoi jo hämärtää ja ulkona oli pimeää, mutta ilma oli täysin tyyni. Join vielä kupposen kahvia ennen lähtöäni kun kuulin outoa vaikerrusta ulkoa. En siihen sen enempää huomiota kuitenkaan kiinnittänyt, ajattelin että se on kissa tai joku muu. Minulla oli kuitenkin jännä tunne ikäänkuin joku tarkkailisi minua. Käänsin pääni keittiön ikkunan suuntaan ja pimeästä ikkunasta olin näkevinäni punaiset silmät, jotka tuijottivat minua herkeämättä. Käänsin pääni pois ja siemaisin loput kahvit suuhuni ja enää en nähnyt ikkunassa mitään!
Ehkäpä joku valo heijastui lasiin, joka näytti punaisilta silmiltä, tuumasin ja aloin syömään pullaa. Haukkasin siitä reilun palasen ja tunsin oudon maun suussani. Sylkäisin sen vaistomaisesti pois suusta ja se oli täynnä pieniä limaisia toukkia! Ok, vähän outo juttu pohdin ja menin sen jälkeen vessaan. Laitoin hanan päälle ja vesi oli ihan punaista kuin verta. Ruostetta putkissa varmaan vaan, ajattelin ja pytyllä istuessani aloin selailemaan Hymy-lehteä. Mutta julkkisjuorujen tai viehkeiden vähäpukeisten neitojen sijaan joka sivulla luki verenpunaisin kirjaimin "sinun aikasi on koittanut."
Varmaan joku painovirhepahainen on tullut lehteen, tuumin ja vedin vessan. Sitten huomasin, että mökin ulko-ovi oli apposen auki, vaikka itse muistin sen sulkeneeni.Lisäksi sama vaikerrus, jota olin aiemmin kuullut ulkoa tuntui nyt tulevan lähempää mökin sisältä. Samassa mökki pimeni, varmaan sähkökatkos, joten otin taskulampun viereiseltä pöydältä ja valaisin sillä kulkuani pimeässä. Ääni tuntui voimistuvan, kun kuljin rappuset yläkertaan vinttiä kohti. Nyt tuo vaikertava ääni tuntui kuuluvan yhä kovemmin ja se tuntui tulevan vintin kattoluukun takaa, jossa lähinnä säilytettiin jotain vanhaa roinaa vuosien takaa.
Yritän avata luukun vintille, mutta en saanut millään työnnettyä sitä auki. Samalla myös vaikertava ääni, joka ilmeisesti tuli luukun toiselta puolelta vaimeni. Aika outoa, kyllähän tämän yleensä on saanut ihan helposti avattua, pohdin. Mitenkähän se nyt on jumissa kuin joku pitäisi sitä toiselta puolelta tiukasti kiinni, mietin. Lähdin hakemaan taskulampun valossa auton takakontista työkaluja. Koska tuuli oli alkanut voimistua ja ilma oli aika kylmä, niin päätin istahtaa vielä hetkeksi autoon lämmittelemään. Käynnistin Corollan ja laitoin aikana kuluksi vielä radion päälle. Yö-yhtyeen Joutsenlaulu-biisi ehti juuri loppua ennen uutisia. Halleyn komeetta oli juuri ohittanut maapallon läheltä ja seuraavaksi sen näkee taas 76 vuoden päästä. No siitähän nämä kaikki oudot sattumukset sitten johtuivat, naurahdin ja lähdin ajamaan kotiin Baltimoran Tarzan Boy-hittiä kuunnellen!
Minullekin kelpaisi sangollinen simpukoita, odottelen täällä kita auki, jos joku ystävällinen sielu toisi niitä minulle!