Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Eniten ihmetyttää tässä keskustelussa se, että jotkut pitävät Renny Harlinia vanhan näköisenä. Ei hän ole paljon vanhemman näköisempi kuin Johannakaan. Melkein sanoisin, että Renny on komeampi kuin Johanna on kaunis. Vaikka siis Johanna on ihan kaunis. Eli pointtini tässä oli, että miehen naisen iät eivät ole suoraan verrannollisia, koska miehet eivät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vanhene ulkoisesti toisin kuin naiset vanhenevat.
Ainoastaan hiukset voi lähteä päästä tai vatsa kasvaa, mutta miehet eivät kasvoista vanhene niin pahasti kuin naiset. Tämä johtuu kai evoluutiosta, näin tämä aikoinaan ala-asteella opetettiin. Että on ihan luonnollista, että Johanna voi jonkun silmään näyttää vanhemmalta kuin Renny, vaikka hän todellisuudessa onkin heistä kahdesta vanhempi.
Katri Kulmuni, koska kulmunit!
Anna Kontula, myöskin kulmunit!
Emma Kari, aika hottis!
Iiris Suomela, paksut reidet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geena on Rennyä iäkkäämpi, iäkäs nainen.
Niin kolme vuotta rennyä vanhempi. Samaa ikäluokkaa ovat.
Mutta kolme vuottahan on valtava ikäero, siis jos nainen on vanhempi! Kun miehethän eivät varsinaisesti vanhene n. 25 ikävuoden jälkeen toisin kuin naiset. Mutta hyvin älykäshän Geena kyllä oli, vaikka oli niin pitkä.
Eihän sinne normipakastimeen mitään mahdu, jos vähän leipoo ja kerää marjoja. Jos on omakotitalo ja pihassa useampia marjapuskia, niin kyllähän ne johonkin täytyy laittaa. Et ihan normaalia, että kaikilla ainakin maaseutumaisessa taajamissa asuvilla omakotitaloasukkailla on arkkupakastin myös. Ja tietenkin kaikilla maatilallisilla myös.
Jo lapsena näin oli meidän perheessä ja kaikilla kavereilla myös. Ja sama homma tänäkin päivänä.
Ai eikö tuo kaljakellunta olekaan mikään ironinen postmoderni läppä? Vaan siis ihan tosissaan ja vakavissaan vai? Itse kyllä kellun välillä kylpyammeessa ja juon kaljaa, mutta onneksi sitä ei ole kukaan näkemässä!