Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

17/82 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyn saada kaikki todella oikein hyvin rintavat ja persevät neidot pitämään minusta!

9/12 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla suomalaisillahan on söpö nöpönenä, johon kukaan ei kiinnitä mitään huomiota. Mutta menepä ulkomaille, niin siellä näkee erityyppisiä neniä, on isoja ja kyömytyyppisiä tai neniä kuin papukaijan nokka! Silti nämäkin ihmiset ovat ihmisarvoltaan yhtä arvokkaita kuin suomalaiset söpöine nöpönenineen!

2039/2739 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Charles Bronsonista Death Wish 2-elokuvassa ja siitä eteenpäin. Tällaiset vähän kirveellä veistetyt kasvot ja kaveri on arkkitehti ammatiltaan. Hoitaa työnsä tehokkaasti eikä tee itsestään numeroa!

54/1124 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia, kun ei oo naistakaan. Mutta näin:

korvikset 14v

napakoru 43v

nenärengas ei koskaan

tatuoinnit ei koskaan

143/446 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon hyviä pelejä, että hankala listata niitä kaikkia. Kun on Ps+ ja gamepass-tilaukset, niin valikoima on niin suuri, ettei kaikkia ehdi kokeillakaan. Mutta usein näistä löytää hyviä indiepelejä, mitä ei ehkä muuten olisi ostanutkaan!

Avoimen maailman seikkailupelit kuten Assassins Greedit ja Far Cryit uppoavat hyvin minuun. Ja vuoropohjaiset roolipelit, oli sitten japanilaisia tai länsimaisia kiinnostavat kovasti. Esim. Trails of Cold Steel on hieno jatkuvajuoninen pelisarja. Ja monet Square Enixin pelit ja Namcon Tales of jotain -sarja, vaikkei olekaan vuoropohjainen. Dark Soulit haastavaa ja tunnelmallista pelaamista myös ja vähän samantyyppiset Nioh-pelit kandee tsekkaa myös!

Falloutit ja Elder Scrollit ovat mukavaa avoimen maailman tutkimista ja odotan innolla sitä uutta avaruusteemaista peliä, jonka nimeä en nyt muista. Autopelit tyyliin Forza ja Gran Turismo ovat herkkua myös, pitää harkita hankkisinko sen GT seiskan, kun on storessa vähän alennuksessa. Ja kaikki 2d -ja 3d-tasoloikat kiihottavat, koska oli aikoinaan tosi yleinen lajityyppi.

Ainoastaan tappelupelit ja puzzlepelit eivät niin nappaa, mutta muuten, jos peli on imee mukaansa, niin lajityypillä ei ole niin väliä! Joten oikein mukavia pelihetkiä kaikille av-mammoille!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.