Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Täytynee rakentaa kunnon tarakka, niin kukaan ei huomaa puuttuvia rintoja.
Ap
Hyvä, tuo on oikea asenne!
En tiedä, mitä Mozartin kuulat on ja kuulen niistä varmaan nyt ekaa kertaa. Joten vastaan vihreät kuulat, koska ne on niin hyviä. Ja jos haluaa vaihtelua, niin Finlandia -kuulat, joissa on myös muita värejä kuin vihreä on kaikkein parhainta. Niitä jaksaa syödä innolla vaikka koko rasian, mutta sen jälkeen on vähän huono olo.
Vierailija kirjoitti:
No hoikilla rintavilla naisilla on pienirintaisia enemmän nimenomaan rintarauhaskudosta. Olen ylipainoinen, mutta hoikistuessani kyllä se maha häviää ensin. Takapuoleni ei kerää suuressa määrin rasvaa, rinnat ja maha taas paisuvat. Ollessani mitoissa 170 cm/60 kg mulla oli D-kupit, nyt +90 kg painavana kuppikoko on J. Kunpa olisin edes 80 kg painava.
Tuohan kuulostaa oikein hyvältä! Älä ihmeessä vain laihduta.
Reipas arvioni on noin miljoona euroa, jos muutan mökin rahaksi. Ai niin, mainitsinko muuten jo, että olen sinkku?
Ei tarvitse harrastaa, tärkeintä on saada salilla takapuoli mahdollisimman isoksi ja muodokkaaksi! Onneksi edes se onnistuu treenaamalla toisin kuin vaikka rintojen saaminen isommiksi ja riippuvimmiksi.