Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Janne Katajahan on perinteinen oikein hauska ja leppoisa seuramies! Varmasti kaikki naiset ovat salaa ihastuneita häneen ja miehet haluaisivat olla enemmän Janne Katajan kaltaisia. Ja tiesittekkös muuten sitä, että hänen ystävänsä on suosittu näyttelijä Aku Hirviniemi!
Ei kai kukaan nainen ole ruma paitsi ehkä sitten jos on keho täynnä tatuointeja ja lävistyksiä sekä hiukset värjätty jollain huomiovärillä. Mutta jos on hyvin suuret rinnat ja oikein leveä takapuoli niin ei kai se ketään haittaa, vaikkei naamasta välttämättä olisi kedon kaunein kukkanen. Tarkoitan tällä siis sitä yleistä teoriaa, että ei ole mitään väliä muilla ulkoisilla ominaisuuksilla, jos vain on oikein suuret ja hyvin riippuvat rinnat. Tai sama juttu, jos on todella leveä takamus. Niin nämä kaikki seikat menevät sen edelle, miltä sattuu nainen naamasta näyttämään.
Toivottavasti tämä piristi sinua ja kaikkia muitakin, joilla on mieli vähän maassa!
Kyllähän naisessa rasvaa saa olla reilusti! Mukavinta tietenkin, jos suurin osa siitä olisi rinnoissa ja takapuolessa sekä loput reisissä. Sitten nykyään on myös tärkeää, että osaa tehdä miehelle raparperipiirakan ja tarjoilee sen vaniljakastikkeen kera kesäisellä niityllä kukkaseppele päässä ja juomaksi omenamehua, jotka nainen on itse poiminut lasipullossa.
Jäänkin nyt odottamaan yhteydenottojanne!
Lol, siis monet noista valinnoistahan on ihan läppiä. Miten lehtipuhallin tai juotava jogurtti voi olla vuoden turhake? Trollaavat vain lainkuuliaisia ihmisiä noilla läppävalinnoillaan!
Hei, voisin kyllä ryhtyä mielelläni pyöreämmän neidon kumppaniksi. Mutta olisi hyvä, jos tällä neitokaisella olisi myös todella hyvin runsaasti rintamusta ja takamusta. Kun näin on, niin ei ole väliä mikään bmi tai miltä naamasta näyttää. Voitaisiin sitten mennä vaikkapa autoajelulle ja leiriytyä jonnekin hyvin syrjäiseen paikkaan tai mökille telttailemaan.
Nyt on ollut vähän flunssaa, mutta olen suorittanut yliopistossa tutkinnon. Lisäksi ajattelin hankkia uudet talvikengät, kunhan kuume tästä vähän hellittää. Joten pistäkää kirjeitä tulemaan, jos muuten kiinnostuit!