Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Seppohan on oikein komea ja fiksun oloinen nuori mies! Jos olisin nainen, niin antautuisin hänelle välittömästi ja hän saisi käyttää kehoani huvipuistonaan!
Oikein hyvin rintava nainen on kaunis kuin aamukasteinen kukkaketo keskikesän aamuauringon loisteessa! Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä viehkeämpää. Kunpa löytäisin tällaisen feminiinisen jumalattaren, niin olisin kokonainen! Ai niin, ikää voisi tällaisella kedon kauneimmalla kukkasella n. 36-46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena ja lyhyenä vaikutan vain tätimäiseltä. Seksikkyys on kaukana.
Sama juttu täällä, olen 160cm pitkä ja kuppikoko G80 ja näytän lähinnä tantalta. Yhtäkään miestä en näillä ole ikinä onnistunut saamaan tai nämä ole ikinä houkuttaneet. Lähinnä häpeän näitä ja yritän olla korostamatta. Surullista vielä sekin, että kiihotun kovasti niiden koskettelusta (joka siis lähinnä omien näppien varassa) ja olen onnistunut kerran saamaan jopa nänniorgasmin.
Minulle kyllä kelpaisit, kuulostat kauniilta ja fiksulta neidolta!
Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen mielestäni. Jos vaikka navassa asti riippuvat uhkeat maitokannut, niin kyseessä on täydellinen feminiininen valioyksilö kaunis kuin aamukasteinen niitty keskikesän suvena! Sellainen olisi kiva löytää.
Olen yksin simaa juonut ja perunasalaattia syönyt. Nyt olen ollut jo pitkän tovin yöasussa. Vappu on ollut aika viileä ja kaipaisin seuraa oikein rintavasta keski-ikäisestä sinkkunaisesta. Voitaisiin juoda se toinen pullo simaa ja syödä perunasalaattia, jota vielä riittää sekä nakkeja myös. Kuuntelen Donkey Kong Country 2:n Stickerbush Symphonya, kun tätä kirjoitan. Siinä on jotain haikean nostalgista ja kaunista kuten koko pelin soundtrack on.
On jo vähän väsynyt olo, vaikka yleensä tykkään valvoa pitkään. Ehkäpä pitäisi mennä nukkumaan ennen puolta yötä. Toivottavasti huominen on parempi päivä.