Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin turhalta nyt kun poika pänttää yliopistossa todella vaikeaa tiedettä, jos se kohta on tarpeetonta.
Painosanalla jos. Ei voi tietää. Parempi yrittää elää hetkessä ja tehdä parhaansa juuri silloin. Tulevaisuutta ei voi ennustaa eikä mennyttä muuttaa.
En ole ikinä pitänyt matikasta, mutta kielistä sitäkin enemmän. Valinta oli siksi helppo.
Vierailija kirjoitti:
Muista ihmisistä valittaminen. Naapuri tupakoi taloyhtiön tupakointipaikalla vaikka minä pidän ikkunaa auki! Toinen naapuri käy vessassa yöllä! Lapset pitää meteliä leikkikentällä! Mummo maksaa kolikoilla ostoksensa! Vaikka minä minä minä olen niin tärkeä, että muiden pitäisi elää elämäänsä minua ajatellen!!
Ja nämä samat vanhat akat vielä syyttää muita ihmisiä itsekeskeisiksi
Valittavatko jotkut oikeasti yöllisistä vessakäynneistä? En käsitä. Ämpäriinkö pitäisi tehdä tarpeensa?
Mistä sitä tietää vaikka kympin tyttö olisi ihan tyytyväinen elämäänsä nyt? Tai DI tyytymätön ja masentunut? Ei raha ja koulutus kaikkea ratkaise.