Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

6/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, mitä entisistä lukioaikaisista koulukavereistani tuli. Neljää kieltä lukeneesta kympin tytöstä tuli pätkätyömaisteri. Kahta kieltä lukeneesta, mutta pitkää matikkaa ja laajaa fysiikaa opiskelleesta tuli 6000€/kk ansaitseva diplari.

Eli kumpaako suosittelisit?

Mistä sitä tietää vaikka kympin tyttö olisi ihan tyytyväinen elämäänsä nyt? Tai DI tyytymätön ja masentunut? Ei raha ja koulutus kaikkea ratkaise.

29/90 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin turhalta nyt kun poika pänttää yliopistossa todella vaikeaa tiedettä, jos se kohta on tarpeetonta.

Painosanalla jos. Ei voi tietää. Parempi yrittää elää hetkessä ja tehdä parhaansa juuri silloin. Tulevaisuutta ei voi ennustaa eikä mennyttä muuttaa.

1/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt matikasta, mutta kielistä sitäkin enemmän. Valinta oli siksi helppo.

1/2 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei toimi.

29/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ihmisistä valittaminen. Naapuri tupakoi taloyhtiön tupakointipaikalla vaikka minä pidän ikkunaa auki! Toinen naapuri käy vessassa yöllä! Lapset pitää meteliä leikkikentällä! Mummo maksaa kolikoilla ostoksensa! Vaikka minä minä minä olen niin tärkeä, että muiden pitäisi elää elämäänsä minua ajatellen!!

Ja nämä samat vanhat akat vielä syyttää muita ihmisiä itsekeskeisiksi

Valittavatko jotkut oikeasti yöllisistä vessakäynneistä? En käsitä. Ämpäriinkö pitäisi tehdä tarpeensa?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.