Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Laita Suomen ja suomalaisuuden tilalle melkein mikä tahansa muu maa ja kansa, niin sanoma pysyy samana. Amerikkalaistuminen koskettaa koko maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen talous ei ole kasvanut vuoden 2008 jälkeen. Kasvun pysähtyi vuosien 2007 - 2008 kansainväliseen lamaan ja samaan sattuneeseen Nokian romahdukseen ja sanoma- ja aikakauslehtien paperien kysynnän voimakkaaseen vähenemiseen. Uutta Nokiaa ei ole Suomeen syntynyt ja siksi Suomen talous ei kasva.
Pääministeri Orpon syyttäminen tästä on väärin niin helppo ratkaisu kuin se olisikin.
Miten Suomi olisi vuosina 1995-2005 sitten pärjännyt ilman Nokiaa, jos sen vaikutus maan talouteen on ollut noin merkittävä?
Minua alkaa aina ahdistaa ja puistattaa, jos lähettyvilläni joku alkaa puhua kovalla äänellä. Viimeksi näin tapahtui lounasravintolassa.