Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Sen nyt kuvittelisi olevan itsestäänselvää, että vastentahtoiset sinkut eivät ole yhtä samaa massaa ja pelkästään miehiä.
Milloin on sellainen aika ollut, jolloin ihmiset eivät olisi olleet ilkeitä?
Molemmilta käsiltä vein sen joskus aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä pitäiisi olla nimimipalkka eli joku 12 euroa tunti työstä Ilmaistyöt pitää lopettaa ja kunttouttavat työkokeilut ja hyväksiikäytöt. Suomessa on yl 100 000 ihmistä ilmaiistöissä tai 9 eurolla päivässä. Ei firman kannata maksaa palkkaa kun saa ilmaisen työntekijän työkkäristä.
Ihmettelen että Suomessa ei ole lailla määritettyä vähimmäispalkkaa. Yhdysvalloissa on.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En ymmärrä niitä, jotka pelaavat, kuuntelevat musaa tai katsovat videoita ilman kuulokkeita bussissa tai junassa. En ikinä pystyisi. Puhelimesta tulevat äänet ovat minun asiani, eikä niillä kuulu häiritä muita.