Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/14 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä, jotka pelaavat, kuuntelevat musaa tai katsovat videoita ilman kuulokkeita bussissa tai junassa. En ikinä pystyisi. Puhelimesta tulevat äänet ovat minun asiani, eikä niillä kuulu häiritä muita.

1/1 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt kuvittelisi olevan itsestäänselvää, että vastentahtoiset sinkut eivät ole yhtä samaa massaa ja pelkästään miehiä.

36/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on sellainen aika ollut, jolloin ihmiset eivät olisi olleet ilkeitä?

4/67 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilta käsiltä vein sen joskus aikoinaan.

26/26 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä pitäiisi olla nimimipalkka eli joku 12 euroa tunti työstä Ilmaistyöt pitää lopettaa ja kunttouttavat työkokeilut  ja hyväksiikäytöt. Suomessa on yl 100 000 ihmistä ilmaiistöissä tai 9 eurolla päivässä. Ei firman kannata maksaa palkkaa kun saa ilmaisen työntekijän työkkäristä.

Ihmettelen että Suomessa ei ole lailla määritettyä vähimmäispalkkaa. Yhdysvalloissa on.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.