Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mehän ollaan ihmisapinoita. Katsokaa hitokseen wikipediasta mitä me ollaan. Nisäkkäitä ja ihmisapinoita. Me ollaan kuulkaas ihan apinoita :D
Näkee ja kuuleehan sen myös kaikista mahdollisista massatapahtumista, joissa on runsaasti ihmisiä samassa tilassa. Apinoita me olemme, ei sitä käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sukupolvi keksii seksin uudelleen, eikä aikaisemmat sukupolvet ole osanneet harrastaa sitä oikein.
Siinä selitys.
Tämä. Seksin ja huumeet. Vanhemmat sukupolvet ovat aina nuorten mielestä syntyneetkin keski-ikäisinä.
Nykyiset 70-80-vuotiaat oli nuoria 1960- ja 1970-luvuilla, jolloin juotiin ja narkattiin kuin viimeistä päivää.
Eikä ne oppineet olemaan selvänä eikä rakastelemaan paremmin iän myötä.
Narkattiin? Minä kun olen täältä aikoinaan lukenut, että nuoriso on nykyään siirtynyt alkoholista huumeisiin, eli narkkaaminen olisi nykynuorten eikä menneiden nuorten juttu.
Kerran olen kokeillut, eikä se ollut niin ihmeellistä kuin olin ennakkoon ajatellut.