Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean asiakaspalvelu ei toimi

Vierailija
20.11.2025 |

Olen yrittänyt antaa myyntitoimeksiannon puhelinosakkeelle, joka on arvo-osuustilillä Nordeassa. Sinne se piti antaa, vaikka olen Op:n asiakas.Ei vaan onnistu nettisivulla, jossa chat opastaa. Vain tiettyyn vaiheeseen asti, kun olen klikannut kohdan "minulla ei ole pankkitunnuksia." Sen jälkeen on aina ilmoitus, että palvelussa on ongelmia. Tätä yritin eilen, ja vielä tänään, sama juttu. Tunnistautua voi kuitenkin toisenkin pankin tunnuksilla. Mutta siihen se tyssää, vaikka olen tunnistautunut.

Onko siis niin, että minun on hankittava pankkitunnukset Nordeaan, ja vasta sitten saisin asiani hoidettua? Soittaminenkin on tehty lähes mahdottomaksi, ei pääse läpi, vaikka kuinka kauan jonottaisin. Olisi vain niin helppoa tehdä netissä tuo, eikä lähteä paikan päälle pankkiin.

Onko kellään kokemusta tällaisesta?

 

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla