Uudistuneet Kymppitonni ja Onnenpyörä - mitä miltä tyylistä?
Itseäni harmittaa tyhjänpäiväinen huuto ja nauru. Olen intohimoinen suomen kielen rakastaja ja nämä kaksi ohjelmaa ovat ainoat sana-arvauksia sisältävät. Tuskastuttaa vain se kuinka paljon tuhlataan esitysaikaa kaikenlaiseen höpötykseen. Ainoa hyvä puoli juontajan tyylissä on se, että joka jaksossa on eri vaatetus, jolloin heti tietää onko nähnyt jo tämän. Uusintoja on niin paljon etten perässä pysy.
Siis mitä mieltä muut ovat näistä asioista jotka mainitsin?
Kommentit (8)
Mainostajat eivät ole kiinnostuneita älykkäistä sanaleikkien harrastajista vaan kikatuksen katsojista. Ohjelmien katsojaryhnä säädetään sisällöllä sellaiseksi, jota mainostajat haluavat tavoittaa. Älykkäät eivät osta mitä mainoksissa käsketään, eli ovat turha katsojaryhmä.
Siksi.
Samasta syystä käytännössä kaikki asiaohjelmat ovat Ylen varassa.
Eikös Kymppitonnissa ollut Väisäsen aikanakin paljon naurua, vieraista riippuen?
Väisänen keräsi väärän yleisön, eli 40-80-vuotiaat, kun mainonnan pääkohde on 18-35.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kymppitonnissa ollut Väisäsen aikanakin paljon naurua, vieraista riippuen?
Oli toki naurua, mutta jutuissa oli jokin taso sentään.
Koko perhe saattoi katsoa sitä.
Koulussa pitäisi lisätä talouden opetusta kun tällaisia perusasioitakaan ei ymmärretä.
Täysin samaa mieltä, ohjelmaformaatista pidän ja sitä on ollut mukava seurata.
Mutta nyt koko idea peittyy puolihysteeriseen hössötykseen, kaksimielisiin typeriin juttuihin ja vielä molemmissa sama juontaja ?!
Eikö meillä riitä ketään muuta enää ?