Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh tuota hammashoidon takaisinsoittopalvelua. Palvelua my ass!

Vierailija
11.04.2021 |

Soitin kaksi viikkoa sitten varatakseni ajan tarkastukseen. Näkyvät soittaneen lauantaina alkuiltapäivästä. En kuullut soittoa ja takaisinhan ei voi soittaa. Siinä meni se yritys hukkaan.

Miten ihmeessä voidaan luoda järjestelmä, joka edellyttää puhelimen päivystämistä 24/7, viikkojenkin ajan!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on hanurista ja pahemmaksi on vaan mennyt pandemian takia. Minä jätin syksyllä kolme kertaa numeroni ennen kuin sain soiton, johon sain vastattua ajoissa. Ei ole tätä päivää tuollainen. Pitäisi voida varata aika netissä, sen nettivarausjärjestelmänei luulisi olevan vaikea luotava, kun sellaisia on monilla palveluyrityksilläkin.

Vierailija
2/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIdä puhelin mukana ja lähellä, aina kun odotettavissa puhelu.

Oma mokasihan tuo on.

Ei ne hammashoitajat pysty joka hetki soittelemaan, kun ne ovat h-lääkärin apuna potilaan kanssa.

Mitä tuosta muita syytätä ja haukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi on hanurista ja pahemmaksi on vaan mennyt pandemian takia. Minä jätin syksyllä kolme kertaa numeroni ennen kuin sain soiton, johon sain vastattua ajoissa. Ei ole tätä päivää tuollainen. Pitäisi voida varata aika netissä, sen nettivarausjärjestelmänei luulisi olevan vaikea luotava, kun sellaisia on monilla palveluyrityksilläkin.

Jep. Ok, on akuuttitarvetta ja vähemmän akuuttia, minkä ymmärrän kyllä, mutta just näille ei akuuteille tarkastukseen tuleville voisi olla netissä varausjärjestelmä, vapauttaisi henkilöresurssiakin.

Ap

Vierailija
4/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän loistavasti toimiva systeemi, jos osaa vastata puhelimeen.

Vierailija
5/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soitetaan saman päivän aikana, yleensä myös uudestaan jos ei saada kiinni.

Vierailija
6/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIdä puhelin mukana ja lähellä, aina kun odotettavissa puhelu.

Oma mokasihan tuo on.

Ei ne hammashoitajat pysty joka hetki soittelemaan, kun ne ovat h-lääkärin apuna potilaan kanssa.

Mitä tuosta muita syytätä ja haukut?

Ei niitä hammashoidon aikoja stadissa mitkään hammashoitajat luppoaikoina jakele, kyllä täällä on keskitetty ajanvaraus ja siinä omat työntekijät.

En hauku hammashoidon työntekijöitä, vaan typerää varausjärjestelmää, joka ei toimi. Ei kukaan ole aina puhelimen ääressä! Sinäkin varmasti olet välillä vessassa, suihkussa, ulkona lenkillä niin, että et kuule puhelinta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIdä puhelin mukana ja lähellä, aina kun odotettavissa puhelu.

Oma mokasihan tuo on.

Ei ne hammashoitajat pysty joka hetki soittelemaan, kun ne ovat h-lääkärin apuna potilaan kanssa.

Mitä tuosta muita syytätä ja haukut?

Ei niitä hammashoidon aikoja stadissa mitkään hammashoitajat luppoaikoina jakele, kyllä täällä on keskitetty ajanvaraus ja siinä omat työntekijät.

En hauku hammashoidon työntekijöitä, vaan typerää varausjärjestelmää, joka ei toimi. Ei kukaan ole aina puhelimen ääressä! Sinäkin varmasti olet välillä vessassa, suihkussa, ulkona lenkillä niin, että et kuule puhelinta.

Ap

Vierailija
8/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa. Olen sairaalassa töissä ja puhelin on mukana mutta ei taskussa koko aikaa. Lisäksi itsellä on töissä soittoaika aina 2 tuntia joten en todellakaan voi vastata omaan kännykkään tuleviin puheluihin.

Tämä takaisinsoittojärjestelmä on kyykättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PIdä puhelin mukana ja lähellä, aina kun odotettavissa puhelu.

Oma mokasihan tuo on.

Ei ne hammashoitajat pysty joka hetki soittelemaan, kun ne ovat h-lääkärin apuna potilaan kanssa.

Mitä tuosta muita syytätä ja haukut?

Ei niitä hammashoidon aikoja stadissa mitkään hammashoitajat luppoaikoina jakele, kyllä täällä on keskitetty ajanvaraus ja siinä omat työntekijät.

En hauku hammashoidon työntekijöitä, vaan typerää varausjärjestelmää, joka ei toimi. Ei kukaan ole aina puhelimen ääressä! Sinäkin varmasti olet välillä vessassa, suihkussa, ulkona lenkillä niin, että et kuule puhelinta.

Ap

Jep. Talaisinsoitto on varmaan sopiva työttömille mutta ei töissä käyville😡

Vierailija
10/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän loistavasti toimiva systeemi, jos osaa vastata puhelimeen.

Luuletko että jokaisella on mahdollisuus päivystää kännykkä kourassa 24 h?

T:Akuutin sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on! Kyllä sen takaisinsoiton pitäisi tietenkin tulla samana päivänä, eikä asiakkasta pitäisi roikottaa päivystämässä puhelinta epämääräistä aikaa. Miten joku tässä ketjussa edes kehtaa olla selvästä asiasta eri mieltä?

Julkisessa terveydenhuollossa on omituinen käsitys henkilökunnalla, että potilailla ei ole mitään muuta elämää kuin jonottaa nöyrästi aikoja ja vastaanotolla pääsyä hoitoon. Jos joku kehtaa kritisoida järjestelmää huonosti toimivaksi ja asiakasvihamieliseksi, saa osakseen ylimielistä mollaamista ja alapeukutusta.

Vierailija
12/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada lapselle 3-v-hammastarkastus sekä -neuvola-aika. Takaisinsoittopalvelusta ei soiteta takaisin. Nettiajanvaraus ei ole käytössä. Myös neuvonta-chatti pois käytöstä. Paikan päälle hammashoitolaan on kielletty menemästä aikaa varaamaan...

Neuvola-aikaa ei saa koska Apotti-järjestelmään siirtymisen takia aikoja ei anneta 3-6-vuotiaille kuin vasta kesäkuulle.

https://www.hel.fi/sote/fi/esittely/apotti/palvelujen-muutokset/palvelu…

Aikamoisen ruuhkan järjestävät itselleen kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa. Olen sairaalassa töissä ja puhelin on mukana mutta ei taskussa koko aikaa. Lisäksi itsellä on töissä soittoaika aina 2 tuntia joten en todellakaan voi vastata omaan kännykkään tuleviin puheluihin.

Tämä takaisinsoittojärjestelmä on kyykättämistä.

Näinpä. Kyykyttäminen on juuri oikea sana.

Monella on töissäkin kielto asioida puhelimessa työaikana. Minä voin vastata töissä puhelimeen, mutta moni ei voi.

Ap

Vierailija
14/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada lapselle 3-v-hammastarkastus sekä -neuvola-aika. Takaisinsoittopalvelusta ei soiteta takaisin. Nettiajanvaraus ei ole käytössä. Myös neuvonta-chatti pois käytöstä. Paikan päälle hammashoitolaan on kielletty menemästä aikaa varaamaan...

Neuvola-aikaa ei saa koska Apotti-järjestelmään siirtymisen takia aikoja ei anneta 3-6-vuotiaille kuin vasta kesäkuulle.

https://www.hel.fi/sote/fi/esittely/apotti/palvelujen-muutokset/palvelu…

Aikamoisen ruuhkan järjestävät itselleen kesäksi.

Huh!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan sitä voi mennä yksityis hammaslääkärille, sinne pääsee aamusin, päivällä ja iltaisin.

Sopii kaikille.  Jos julkinen systeemi ei miellytä, niin sinne vaan yksityiselle.

Samalla alkaa käsittää, mitä ne lääkäri ja sairauskulut todellisuudessa maksavat, kun maksaa itse sen markkinahinnan, jota kunta ei ihmisiltä peri.

Ärsyttää tuollainen jatkuva kitinä ja valitus.

Vierailija
16/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan sitä voi mennä yksityis hammaslääkärille, sinne pääsee aamusin, päivällä ja iltaisin.

Sopii kaikille.  Jos julkinen systeemi ei miellytä, niin sinne vaan yksityiselle.

Samalla alkaa käsittää, mitä ne lääkäri ja sairauskulut todellisuudessa maksavat, kun maksaa itse sen markkinahinnan, jota kunta ei ihmisiltä peri.

Ärsyttää tuollainen jatkuva kitinä ja valitus.

Kyllä. Tämä varmasti huomioidaan verotuksessa.

Vierailija
17/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan sitä voi mennä yksityis hammaslääkärille, sinne pääsee aamusin, päivällä ja iltaisin.

Sopii kaikille.  Jos julkinen systeemi ei miellytä, niin sinne vaan yksityiselle.

Samalla alkaa käsittää, mitä ne lääkäri ja sairauskulut todellisuudessa maksavat, kun maksaa itse sen markkinahinnan, jota kunta ei ihmisiltä peri.

Ärsyttää tuollainen jatkuva kitinä ja valitus.

Jep jep. Juuri tätä tarkoitin. Julkisen terveydenhuollon vastaus kaikkeen kritiikkiin "olkaa vi..u hiljaa ja kiitollisia tai menkää muualle!"

Minä maksan veroja ja ansaitsen toimivan palvelun, kuten kaikki muutkin suomalaiset. Toimimaton varausjärjestelmä on rahojen haaskuuta ja asiakkaiden huonoa palvelua.

Kritiikki pitäisi ottaa tosissaan ja kehittää järjestelmää paremmaksi tuollaisen omahyväisen evvk-asenteen sijasta. Kukaan ei voi tosissaan pitää tuota takaisinsoittopalvelua toimivana, jos asiakkaalle soitetaan takaisin irrationaaliseen viikonloppuaikaan KAHDEN VIIKON päästä!

Ap

Vierailija
18/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo verorahat menevät p@peritto.mien palveluihin ja tulkkaus.palveluihin, niin äänestäkää nyt ehdokasta joka haluaa palveluja parannettavaksi myös niille, jotka ne rahoittavat.

Vierailija
19/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin palstapersu tuli tännekin kampanjoimaan....

Vierailija
20/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi..omia on todella vähän ja he saavat vain akuuttihoitoa. Sen varjolla ei voi kyllä terveydenhoidon resurssipulaa selitellä.

Todellakin kannattaa äänestää kunnallisvaaleissa viisaasti. Itse en aio äänestää mitään yhden asian puoluetta, varsinkaan koska kunnilla ei ole asian eli m..h.nm..ton kanssa mitään tekemistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi