Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kryptoniitti

Vierailija
13.09.2016 |

Mies jonka kanssa haluaisin elämäni jakaa, sanoi että hänelle on käynyt kanssani kuten Ilpo Kaikkosen Kryptoniitti- laulussa sanotaan.

Mitä veikkaat, saanko miehen omakseni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. Olet tarpeettoman kryptinen, ei siitä kukaan pidä.

Vierailija
2/2 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Ilpo tiedä mitä kryptoniitti sille Terikselle tekee vai miksi se vertaa rakkautta johonkin joka tappaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme