Lue keskustelun säännöt.
Miksi minä olen jotenkin niin levoton?
28.02.2007 |
En osaa jotenkin " rauhoittua" ja vain nauttia elämästä, vaikka kaikki on periaatteessa ihan hyvin. Olen vähän yli 30, avioliitossa, kolmen pienen lapsen äiti. Asumme omassa kodissa ja työpaikka on odottamassa hoitovapaan jälkeen. Nytkin mietin onko tämä meidän lopullinen koti (ollaan asuttu 3 vuotta tässä). Onko tämä jotain kriisiä että elämä on nyt tässä eikä enää kovin suuria muutoksia tuo tullessaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiettyhän 30.v kriisiä voipi olla.