Lue keskustelun säännöt.
Jos ei ole avioehtoa, niin meneekö kaikki
09.07.2008 |
velat puoliksi esim. miehen ottama opintolaina, kulutusluotot, pikavipit?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
molempien velat ja omaisuua laitetaan yhteen ja pannaan sit puoliksi. Avioehdonhan voi sopia milloin vain. Ystäväni ja sen mies kirjoitti ehdon juuri ennen avioeroa. ( ystäväni oli perinyt, miehensä ei halunnut siitä osaa)