Löytyykö odottajia Itäisen Uudenmaan alueelta?

Täällä olisi esikoistansa odottava 31v. äippä Sipoosta. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia toisten odottajien kanssa:):)

Kommentit (14)

Liittynyt8.9.2015

nyt on päiviä menossa 27+2. Maha on jo tosi iso (!) ja eilen pitikin taas käydä ostamassa muutama äitiysvaate lisää ettei vielä tarvi alkaa miehen vaatteita lainailee:)

28.4 on laskettu aika. Olen nyt ollut muutaman viikon kotona, ensi viikolla ajattelin mennä taas kokeilemaan työntekoa. Istumatyössä on vaan alkanut vähän särkemään tuota alaselkää ja nyt on välillä alkanut tuntumaan sellaista kiristävää ja epämiellyttävää tunnetta mahassa, olisiko harjoitussupistuksia?

Minkä ikäisiä muut lapsesi ovat?

Mukavaa tiistain jatkoa!

Liittynyt8.9.2015

Täälläkin korsossa asustetaan.. rv 6 menossa. Eli alussa mennään. Esikoista odotan (:

Liittynyt8.9.2015

Olin näköjään aiemmin jotain säätänyt kun vaan tervehdys näkyi :D

Mun muut lapset on jo "isoja", vanhempi täyttää ystävänpäivänä 14 ja nuorempi täytti jouluna 11. Kuopus on 3.Kaksi ekaa on tyttöjä ja nuorin poika. Ja ennenkuin kukaan ehtii kysyä, kaikilla lapsilla on sama isä, välissä vaan olin muutaman vuoden töissä ennenkuin jatkoimme lasten hankintaa! :)

Varailin alkuraskauden ultraan aikaa, on 13.2, ja vasta sen jälkeen uskallan oikeasti ehkä ajatella että meille tulee syyskuun lopussa neljäs lapsi... Taustalla on kolme keskeytynyttä keskenmenoa, joten se, ettei tule vuotoa, takaa mun kohdalla sitä, että kaikki olisi hyvin.. Oireita on tosi vähän, ajoittaista huonoa oloa lähinnä aamuisin ja väsymystä hieman, mutta toisaalta viikkojakaan ei ole vielä paljon, vasta 6+2, joten ehtiihän noita oireita vielä tulla jos on tullakseen. Nuorimmaisen kohdalla oireet,tai lähinnä pahoinvointi, alkoi vasta rv 8 tienoilla, ja kestivätkin sitten sinne viikolle 18 asti!

Minkä ikäisiä te muut kirjoittelijat olette (vai mainittiinko ne jo jossain?) (...lisätään raskausoireisiin hajamielisyys ja muistamattomuus...) Mä olen 34.

Rattoisaa viikonlopun aikaa!

Liittynyt8.9.2015

Ok, eli alkuraskauden ultraa pitää jännittää vielä vähän aikaa, toivotaan parasta että kaikki on niinkun pitääkin.

Itse olen siis 31v, lasta ollaan miehen kanssa toivottu monia vuosia mutta jostain syystä nyt vasta tärppäsi ja se onkin ollut niin iloinen juttu ettei voi muuta kun hymyillä:):)

Liittynyt8.9.2015

Mulla on tänään varhaisultra. Jännittää, että onko kaikki hyvin (: Oireita mullakin on vaan vähän.. pikkasen väsymystä ja rintojen arkuutta. Niin ja nuori odottaja olen 20-vuotias.

muoks. Kaikki oli hyvin. sydän sykki ja vauveli oli siellä missä pitääkin :)

Liittynyt8.9.2015

Mulla on varhaisultra maanantaina ja kädet ristissä toivon että kaikki on hyvin!

Ihanaa Miini, että kaikki oli hyvin! Onko sulla vielä yhtään maha kasvanut tai huomaatko jotain muita muutoksia? Mulla on maha etenkin iltaisin turvoksissa, ja rinnat aristaa muttei vielä muuten kyllä mitenkään huomaa olevansa raskaana.

Niin ja eka neuvola ensi viikon perjantaina :D

Liittynyt8.9.2015

Toivotaan että sullakin on kaikki hyvin Syyshohde!

No oireita on: turvotusta mahassa melkeen koko ajan ( välillä näyttää että pidemmälläkin olis raskaus) :D ja rinnat on myöskin arat. Välillä tulee kuvotuksen tunne jos maha on tyhjä. Niin ja mahaa välillä polttelee vähän kun "menkka kipuja" olisi. Eli suunnilleen samat oireet kuin sulla! :)

Mulla on neuvola vasta vajaa parin viikon päästä.

-Miini rv 6+6.

Liittynyt8.9.2015

Voi ei.. Aivan kamalaa! osaa oikein muuta sanoa:( voimia sinne syyshohde kovasti

Most popular