tullaan tutuiksi

Olen 22-vuotias ja muuttanut vasta kuopioon.esikoiseni syntyi 21.12.2010 rovaniemellä rv 40+0,oli todella täsmällinen tyttö:) kellon aikakin on helppo muistaa 21.01,tytön syntymään mahtuu siis paljon kakkosia ja ykkösiä:D meidän perheeseen kuuluu myös miehen 2 poikaa hänen edellisestä suhteesta,meillä on siis elämää kotona.toki he käyvät kerran kuussa äidillään että on välillä rauhallisempaaki,tämä on tälläinen pieni uusioperhe.äidiksi tuleminen on ollut todella mullistava asia elämässäni,se on tuonut tarkoituksen ja vaikka synnytyksestä on kohta 3kk en voi kuin hämmästellä ja ihastella tyttöä ja miten olenkin saanut jotain niin ihanaa aikaan,parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut.

Kommentit (5)

Liittynyt8.9.2015

Hei!

Vieläkö tämä ryhmä toimii? Olen vasta äskettäin rekisteröitynyt tänne vauva.fi-sivustolle ja nämä toiminnot on uusia minulle...Joten ei ole varmuutta kirjoittelenko nyt oikeaan paikkaan?! :D

Jokatapauksessa, täällä kirjoittelee 25-vuotias äiti. Asun mieheni ja 3/2011 syntyneen tyttäreni kanssa täällä Kuopion maaseudulla. Kaverit ja tuttavat on vähäisiä tällä seudulla, olen asunut täällä parisen vuotta. Mielelläni tutustuisin tämän seudun äiteihin ja lapsiperheisiin..

Tyttären syntymä oli tosiaankin mullistava kokemus! Ja ei voinut ennen raskautta ja ennen vauvan syntymää edes kuvitella, miten paljon toista ihmistä voi rakastaa. Tää on niin hienoo seurata pienen kehitystä.

Liittynyt8.9.2015

Hei!

Vieläkö tämä ryhmä toimii? Olen vasta äskettäin rekisteröitynyt tänne vauva.fi-sivustolle ja nämä toiminnot on uusia minulle...Joten ei ole varmuutta kirjoittelenko nyt oikeaan paikkaan?! :D

Jokatapauksessa, täällä kirjoittelee 25-vuotias äiti. Asun mieheni ja 3/2011 syntyneen tyttäreni kanssa täällä Kuopion maaseudulla. Kaverit ja tuttavat on vähäisiä tällä seudulla, olen asunut täällä parisen vuotta. Mielelläni tutustuisin tämän seudun äiteihin ja lapsiperheisiin..

Tyttären syntymä oli tosiaankin mullistava kokemus! Ja ei voinut ennen raskautta ja ennen vauvan syntymää edes kuvitella, miten paljon toista ihmistä voi rakastaa. Tää on niin hienoo seurata pienen kehitystä.

Liittynyt8.9.2015

Hei..

Täälllä ei vissiin ole kovin tungosta? :)

Olen Kuopiossa vajaat 3 v asunut nainen. Sain esikoiseni 10/2011 ja poika on nyt 7kk vanha..

Jos tämä ryhmä on "toiminnassa", niin olisin kiinnostunut, kun en kauheesti tunne ihmisiä työkavereiden lisäksi.. ja kun nyt kotona olen niin ei niitä työkavereitakaan näe.

Liittynyt8.9.2015

Hei..

Täälllä ei vissiin ole kovin tungosta? :)

Olen Kuopiossa vajaat 3 v asunut nainen. Sain esikoiseni 10/2011 ja poika on nyt 7kk vanha..

Jos tämä ryhmä on "toiminnassa", niin olisin kiinnostunut, kun en kauheesti tunne ihmisiä työkavereiden lisäksi.. ja kun nyt kotona olen niin ei niitä työkavereitakaan näe.

essyy
Liittynyt16.1.2015

Onko täällä enää ketään? :) Olen 20-vuotias nuori odottava äiti. Esikoisen olisi määrä syntyä heinäkuun lopulla :) Olisi kiva jutella samassa tilanteessa olevien kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin! :)

Kuopion mammat ja odottajat

Lukittu

ryhmä kuopion äideille ja odottajille.olen muuttanut vasta paikkakunnalle ja haluaisin tutustua muihin äiteihin tai odottajiin ja jakaa kertomuksia raskausajalta ja lapsiperheen arjesta

Jäsenet

Most popular