Vaatteista

Heippa kanssaodottajat!

Ajattelin kirjoitella teille, kun pohdin tässä erästä asiaa kovin. Elikkäs. Käytiin tänään avokin kanssa pyörähtämässä kaupungissa katsastamassa äityishousuvalikoimaa. Lähdin näin aikaisin liikkeelle, koska mulla on elopainoa entuudestaan reilusti yli satanen lasissa, ja tuntuu että oon jo nyt niin turvoksissa, että normi farkut kiristää istuessa liian pahasti. Olenkin käyttänyt työmatkoilla lähinnä löysiä kollarihousuja, jotka menettelee, mutta ei niitäkään kehtaa hienommissa menoissa pukea ylleen. Olisin siis ostanut varastoon edes yhdet, sitten kun se päivä todella tulee, että farkun jalassa loppuu happi.

No,joka tapauksessa. Käytiin H&M:ssä Mama-osastolla, mutta harmikseni huomasin, että äitiyshousujen koko 48 (mikä siis mulla nyt farkuissa) on tosi tiukka pepun kohdalta. Mulla nyt onkin siis todella leveä takamus (olkaa hyvät tiedosta;) mutta en mää nyt olettanut että mammahousuissa sama koko kun menee normihousuissa, olis noin tiukka ja epämukava..

Aaah, ahdistaa, kun mietin sitä, että noi kaikki vastaavat siis todella olis noin "pieniä" mun kokoselle naiselle. Mikä avuksi? Onko mun tosissaan tyydyttävä vaan isoihinisoihin verkkareihin koko 9kk? :/

Kommentit (2)

Liittynyt8.9.2015

Jos ei hinta hirvitä niin bebesillä on ihania vaatteita. Niillä on verkkokauppa että myymälä helsingissä. Ostan itse sieltä rintsikoita ja imetyspaitoja ja yhdet housutkin on tullut mukaan :) Kaapeissa on tallella vajhoja äitisvaatteita niin nyt eti tartte ostaa. Vastahan mä niitä äsken käytin ja nyt jo saa taas kohta siirtyä nihin.

Liittynyt8.9.2015

"persaus leviää raskauden aikana". Itselläni on käynyt näin monesti, menossa siis kahdeksas raskaus (kuudes lapsi, 2 keskenmenoa). Ja jo alkuraskaudesta tämä ilmiö on näkyvissä. Minulla kävi just näin, just nyt, ennen raskautta koko 38 ja jo muutaman viikon päästä koon 38 äitiyshousut on pienet peffasta ja 40 koonkin kiristää:( Aika moni joutuu siirtymään kokoa paria isompiin, tulee turvotusta sun muuta ja muutama kilo rasvaakin kuuluu kertyä raskauden aikana.

Minä olen Huuto.netissä nähnyt isojen kokojen raskausvaatteita, erikoisliikkeissä juurikin saattaa olla tai voi kysyä jos saavat tilattua jos ei hyllystä löydy.

Tässä yksi nettikauppa missä isoja äitiysvaatteita:

http://www.belua.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=2...

Helmimasut 2011

Lukittu

Haikaraa helmikuussa 2011 odotteleville.

Jäsenet

Suosituimmat