Ruokahalu ja olo muutenkin

Kyselisin tällaista, että onko muilla ilmennyt tällaista, että syökin yhtäkkiä puolet vähemmän kuin ennen eikä suinkaan "kahden edestä"? :)

Kaikki on niin kovin hämmentävää kun en vielä kauheasti ole päässyt läheisiltä kyselemään näistä jatkuvista muutoksista olossani (Ultra onneksi maanantaina, jonka jälkeen kerrotaan läheisille :).

Mulla oli alussa närästystä.

Ja sitten se katosi täysin.

Ja tuli takaisin entistä kovempana.

Lisäksi tuli aikalailla satunnaista pahoinvointia myös: saatan voida pahoin puhtaan pyykin tms. tuoksusta tai joutua lähtemään kaupasta keskenkaiken...:)

Mutta siis tosiaan..nyt pahentunut oleminen kovasti ja närästystä on vaikeaa hallita millään. Yritän jakaa vähäiset syömiseni pienenpieniin osasiin ja kitata pimää...argh.

Kommenttia siis, että miten teille on ruoka maistunut ja vaihteleeko nuo pahoinvoinnit niin, että palaavat yhtäkkiä voimakkaampina?

Mulla ajoittuneet vahvimmin iltaan.

t.Mekkinen & papu rv 11+6

Kommentit (3)

Liittynyt8.9.2015

Mulla ainakin on ollut ihan järkyttävää pahoinvointia.Viikot 6-8 oli pahimmat.Oksentelin tosi usein,eikä ruoka maistunut lainkaan ja painoakin tippui muutama kilo.Pahimmillaan oli aamuisin ja tosi usein sai aamu palan jälkeen mennä halailemaan pyttyä :( Lääkäri kirjoitti 3 viikkoa sairaslomaa kun kerroin olostani!!Nyt pitäisi palata takaisin arkeen ja olo on muuttunut nyt sen verran että tunnin välein on nälkä,mutta silti ei pysty syömään kuin pieniä määriä kerralla.Edelleen silti jostain hajuista saattaa ruveta kuvottamaan totaalisen paljon.Noilla viikoilla 6-8 oli kanssa kauhee närästystä.Neuvola täti käski mun hakea pahoinvointiin apteekista (saa ilman reseptiä) Matkapahoinvointilääkettä nimeltä postafen.Yhtenä aamuna otin ja päälle lasin vettä ja lähdin juosten vessaan oksentamaan.Mutta kannattaa kokeilla jos kamalaa pahoinvointia on!Nyt menossa vk 10 :)

Liittynyt8.9.2015

Täälläkin päin koettu melko voimakastakin pahoinvointia :( Mieskin on jo huolissaan kun joka päivä oksennan 2-4 kertaa ja syön vähemmän kuin tavallisesti. Pahoinvointi alkoi viikolla 8 eikä loppua näy.. Mulla noi pahoinvoinnit ei katso kelloa eikä vuorokaudenaikaa muutenkaan vaan sitä saattaa olla heräämisestä ihan iltaan asti. Monesti olen kanssa saanut juosta kaupasta ulos tai pysäyttänyt autoa tien sivuun, kun on pitänyt oksentaa :)

Koitetaan pärjätä tämän kanssa, eiköhän se aikanaan lopu!

T:PiPo & Rusina rv 13+2

Liittynyt8.9.2015

Närästykseen olen ottanut rennietä. Se kyllä saa voimaan pahoin. En pidä sen mausta mutta helpottaa närästystä. Täytyy katsoa mitä suuhun laittaa. Ei rasvaista eikä vihreätä :)

Pahoinvointi on välillä pois ja välillä tulee aaltomaisesti. Erityisesti alan voida huonosti kahvista ja tuoremehusta :) Ei tee oikein kahvia mieli mutta pari hörppyä otan jotta jatkuvaan väsymykseen aamulla. Mies käski syömään sängyssä jotain ennen ylös nousemista. hmm.. :) ei ole ollut siitä apua mun mielestä.

Helmimasut 2011

Lukittu

Haikaraa helmikuussa 2011 odotteleville.

Jäsenet

Most popular