Joulu on taas, joulu on taas..

Heippis Helmiäiset!

Miten teillä on suunniteltu joulu? Oletteko kotosalla, vai jommankumman vanhempien luona? Ja miten muutenkin aatto sujuu? Käyttekö esim kirkossa, haudoilla ym? :)

Minä olen aattoaamun töissä. Onneksi kaupassa saa vapautuksen jo klo 12, kun kaupat sulkeutuvat, niin pääsee sitten joulunviettoon. Tämä on minun ja miehen toinen yhteinen joulu. Viime vuonna oltiin aamu yhdessä, ja sitten itse menin kirkkoon enkeliksi parin tunnin ajaksi, jonka jälkeen mies lähti oman isänsä luo, ja minä omien vanhempieni tykö. Illalla sitten mentiin kotiin yhdessä ja vietettiin yhteistä jouluiltaa lahjoja availlen.

Tänä jouluna en oikein tiedä miten tekisimme. Miehen isä on ollut vuoden verran sänkypotilaana kotonaan. Ja nyt tällä hetkellä on hoidossa sairaalassa, toivon mukaan pääsee kuitenkin pian takaisin kotiin. Itse haluaisin mennä omille vanhemmilleni, toki myös appiukon luona olisi mukava käydä. Ja mies sitten haluaisi (ja ymmärrän tämän täysin) viettää enemmän aikaa aattona isänsä luona, joka siis asuu yksin. Ehkäpä me kallistumme viime vuoden tyyliin, ollaan vielä molemmat tahoillamme iltapäivä, ja sitten illan suussa tullaan tänne uuteen ihanaan kotiin ja vietetään se kaunein hetki täällä. Minun vanhempani toki haluaisivat että mies olisi heillä, mutta enpä viitsi alkaa appiukolla oloa kieltämään.

Ensi joulusta olen jo ilmoittanut, että käydään molempien luona ja sitten ollaan ihan oman perheen voimin kotona! :)

Kommentit (1)

Santttu
Liittynyt31.8.2009

Tänä jouluna menemme äidilleni aattona ja tulemma joulupäivänä kotiin. Kenties käymme anopin kautta kotiin tullessa.

Alkuun mekin vietimme joulut hiekan & miehensä tyyliin osin yhdessä, osin erikseen, mutta nyt ollaan jo vuosikaudet vietetty joulut tyystin yhdessä. Välillä minun, välillä mieheni vanhempien luona, 3 joulua ihan kaksin kotona.

Tämä onkin sitten viimeinen joulu kun meitä on vain kaksi... ?

Oikein hyvää joulua kaikille helmikuisille pallomasuille!

Helmimasut 2011

Lukittu

Haikaraa helmikuussa 2011 odotteleville.

Jäsenet

Suosituimmat