Heinäkuun vikalla viikolla

Moi, aloitan nyt tälläsen pinon johon vois laittaa tän viikon ajalta kuulumisia.

Omaa napaa vähän, huono-olo ja todella lamaannuttava väsymys edelleenkin vaivaa koko ajan. Ei paljon jaksaisi evääkään edes heilauttaa kun on niin naatti olo :(

Ensimmäinen neuvolakäynti oli viime viikolla ja hoidettiin vaan paperi asiat kuntoon. Postia tässä nyt kättäriltä odottelen et milloin pääsee ekaan ultraan ja annan ne verikoe hommat siellä sitten samalla reissulla..yök, inhoon verikokeita :(

Ollaan lähdössä illemmalla rantsuun lasten kanssa ei tätä hellettä muuten jaksa.

Hyviä vointeja kaikille :)

Shahara rv9+6

Kommentit (7)

Liittynyt8.9.2015

Paha olo ja hirveä väsymys vaivaa täälläkin kokoajan :( Eilenkin nukuin töiden jälkeen ilta kahdeksaan asti ja sitten suihkun kautta yöunille..

Ja myös täälläpäin inhotaan/pelätään verikokeita. Näytteenottaja ei suostunut verta ottamaan ennen kuin menin sängylle makaamaan, pelkäsi kai että pyörryn (eikä kaukana ollut)..

Neuvolassa ja ultrassa ollaan jo käyty ja seuraavaksi on tiedossa ensimmäinen lääkärikäynti.

Toivottavasti tämä olotila tästä kohta kohenee! :)

rv 12+3

chispa
Liittynyt31.5.2010

Mulla on nyt alkanut huono olo helpottamaan, vihdoinkin :) Oksentaa ei ole onneksi tarvinnut, mutta ällö olo on vaivannut alusta asti. Vielä kun nämä helteetkin loppuis, niin sitten jaksaiskin taas paremmin. Toivottavasti tämä väsymyskin väistyisi!

Mä olin verikokeissa ja np-ultrassa viime perjantaina ja mäkin vihaan verikokeita. Onneksi vaan yksi putkilo otettiin, mutta vieläkin on käsivarren taive ihan mustelmalla, ihan ku jollain narkkarilla ;) Tämän viikon lopussa pitäisi tulla vastaukset verikokeista, mutta toiveikkain mielin olen, koska np-mitta oli alle millin:)

Huomenna mulla on vihdoin täynnä se maaginen 12 viikkoa ja jollain tapaa voi huokaista helpotuksesta. Mulla on kotidobbleri, mutta vielä en oo sydänääniä kuullu :( Koskahan ne oikeen kuulee? Pakkauksessa kyllä luki, että rv 14-16, mutta oon kuullu, että jotkut olis kuullu paljo aikaisemminkin...

Viileämpää viikkoa toivoo miltsi ja milli 11+5

chispa
Liittynyt31.5.2010

eiku mitä mä täällä oikeen sekoilen, eihän mulla huomenna vielä mikään 12 viikkoa oo täynnä vaan vasta ylihuomenna:)

Liittynyt8.9.2015

Täällä heinäkuun viimeinen viikko toi mukanaan yllättäviä huonoja oloja. Ihan yhtäkkiä töissä saattoi alkaa oksettaa, mutta mitään ei kuitenkaan ole tullut ylös vielä. Mielialat on heitellyt aikalailla, oon ollu tosi herkillä, ja pienikin väärä sana saa itkun tulemaan. Väsymys on jatkunut. Onneksi helteet hellitti, on hieman helpompi olla. Ei ihan koko aikaa valu hiki ohimoilla. :)

Hiekka, 10+0

Liittynyt8.9.2015

kun vasta nyt on tullut pahoinvointi viimeisen viikon aikana kuvaan oikein kunnolla :O

ja eikös sen pitänyt helpottua tässä vaiheessa ( 12+0)..

Suurella jännityksellä odotan huomista ultraa ja ylihuomista töihin paluuta pidemmän tauon jälkeen, iik :)

Olo on niiiiin huono nyt, että en tiedä miten ihmeessä voin töissä selviytyä.

No näillä se on mentävä vaan :)

Liittynyt8.9.2015

kun ultrassa oli niiiin ihanaa :)

Aivan mieletön kokemus.

Ja mieletön pieni eläjä siellä

Liittynyt8.9.2015

mutta koska täällä ei näyttäisi kauheasti ruuhkaa olevan, niin jatkan tähän. :)

Pakko hehkuttaa, kun olo on ihan mahtava! Pahoinvoinnit tuntuu olevan kokonaan tiessään ja väsymyskin pysyy poissa, kun muistaa nukkua päikkärit lasten kanssa. Sen sijaan on hirmusen energinen ja touhukas olo. Siivoaminen on yllättäen mukavaa, ruuanlaitto ja leipominen hauskaa jne. enää ei tarvi pakottaa itteään tekemään kotitöitä ja olemaan lasten kanssa. Mie rakastan keskiraskautta! :D Tänään siis rv 14+2.

Tänään on muutenki ollu tosi ihana päivä. Mie sain aamulla nukkua pitkään, kun mies oli esikoisen kanssa ulkona ja tuo meiän pienempi nukkuu muutenki aamulla yleensä pidempään. Kun heräsin ja menin alakertaan, niin huomasin, että kinkkukiusaus oli jo uunissa, joten miun ei oo koko päivänä tarvinu huolehtia edes ruuan laitosta! Lisäksi pääsin lasten päikkäriaikaan yksin uimaan, mies jäi kotiin vahtimaan lapsia. Illalla käytiin vielä koko perheen voimin saunassa.

Parempia oloja sinne muillekin! :)

Helmimasut 2011

Lukittu

Haikaraa helmikuussa 2011 odotteleville.

Jäsenet

Suosituimmat