Eka neuvolakäynti

Ootteko menossa neuvolaan miehen kanssa vai yksin? Meillä on sellanen tilanne, et mies ei kyllä millään ehdi paikalle. Mahtaako ne kattoa siellä ihan kieroon, kun mies ei oo mukana. Mikä yleensä mahtaa olla käytäntö?

Kommentit (8)

Liittynyt8.9.2015

Esikoista odottaessa kävin neuvolassa ekan käynnin ihan yksin. Ei käynyt edes mielessä, että mies voisi lähteä mukaan ;) Taisi olla kans töissä silloin. Ultraan tuli sitten tottakai mukaan ja Myöhemmin oli kyllä mukana aika monella käynnillä kun niitä sydänääniäkin alettiin kuuntelemaan. Halusi myös kuulla ne ja oli muutenkin mukava kun oli matkassa. Sai jopa itse etsiä niitä ääniä sillä doblerilla.

Liittynyt8.9.2015

Mulla on nyt maanantainan eka neuvola ja yksin meinasin sinne mennä. Ultraan sit tottakai mukaan ja ehkä myöhemmin myös neuvolaan, jos vaan ehtii.

Liittynyt8.9.2015

Mulla on eka neuvola tiistaina ja yksin (tai itseasiassa lasten kanssa) oon menossa, sekä oon noista kahesta edellisestäki ollu. Ekasta tais mies olla pari kertaa neuvolassa mukana, tokasta ei kertaakaan. Ultrissa on kyllä sen sijaan aina ollu ja tulee tässä raskaudessakii, jos vaan saadaan lapset siksi aikaa hoitoon.

Taitaa tosiaan olla ihan yleistä, että siellä neuvolassa on vaan äiti. :)

Liittynyt8.9.2015

mies ja esikko jäivät kotiin. Neuvolatäti kyllä mainitsi että seuraavalla kerralla (lokakuussa!!!) mies voisi tulla mukaan.. Se liitty johonkin aiheeseen jonka olen jo unohtanut :D Mutta meillä on siis tuttu neuvolatäti ja tuntee kyllä miehenkin entuudestaan :) Esikoista odottaessa mies oli ahkerammin mukana mutta nyt luulen että tulee pääasiassa vaan ultriin.

Hemmuli rv 8+3

Liittynyt8.9.2015

Mun mies tuli esikoisraskaudessa mukaan ensikäynnille, ja pari kertaa myohemminkin; mutta toisaalta totesi, että "samat jututhan siellä on joka kerta" =)

Nyt toisen kanssa tuumasi, ettei taida tulla neuvolaan ollenkaan, ellei nyt justiinsa satu olemaan vapaalla. Ultriin tulee kyllä.

Ja mulle tämä sopii - uutuudenviehätys on kyllä kadonnut jo, ja on ihan mukava jutella th:n kanssa kahden.

Santttu
Liittynyt31.8.2009

Me käytiin varhaisultrassa yhdessa ja ensi viikon ekaan neuvolaan ollaan menossa yhdessä - nyt kun lomalla ollaan, niin mieskin pääsee helposti mukaan. Sen jälkeen käyn varmaan enimmäkseen itsekseni, sillä töiden puolesta miehellä on vaikea järjestää keskellä päivää aikaa. Ultrat tietty kiinnostaa miestäkin, mut muuten toi puolugan miehen kommentti "samat jututhan siellä on joka kerta" tulee varmaan kuulumaan myös mun miehen suusta. ;D

Liittynyt8.9.2015

Heippa.

Meillä oli viime viikolla ensimmäinen neuvola. Aamuyöstä vessassakäydessä tuli verta paperiin, ja minulla tietysti alkoi juosta päässä kaikki pahimmat kauhukuvat. Kun istuin terkkarin penkkiin, olin jo ihan varma, että Tyyppi on tullut ulos. Mutta onneksi ultrassa näkyi pienenpieni sydämensyke. Huojennus oli niin suuri, että itku pääsi.

Eilen päästiin tapaamaan neuvolalääkäriä. Katsottiin toukkaa vaginaalisesti, ja siellä se muru köllötteli tyytyväisenä pikkuruiset kädet rinnan päällä. Saatiin myös ensimmäinen kuva mukaan.

chispa
Liittynyt31.5.2010

Ekassa raskaudessa mies oli mukana ekalla neuvolakäynnillä ja tietenkin ultrissa. Nyt tässä tokassa mies tulee vain ultriin. Mun mielestä mies oli ihan turhaa mukana ekalla kerralla! Ja paljon kivempi on tosiaan jutella terkkarin kanssa kahdestaan! Mutta jokainen tavallaan:)

Helmimasut 2011

Lukittu

Haikaraa helmikuussa 2011 odotteleville.

Jäsenet

Most popular