siitepölyallergia

onko muita joilla on keväisin kamala siiteöly allergia..? tää on ihan tuskaa :( ja sain mun ystävältä jotain pillereitä mitä sille oli määrätty (sekin raskaana) mut eihän ne auta yhtään mitään!!!!

Miten tästä keväästä selviää, yleensä oon syönyt jo huhtikuusta jotain heinixiä tms.. ja koko kesä niitä pitää syödä.. huoh..

Kommentit (3)

Liittynyt8.9.2015

kaikki sympatia sulle! mulla yleensä koivuoireet ihan kuolettavat, mutta tänä keväänä ei lähes mitään, tämä on suoranainen ihme! pientä nenän ja silmien kutinaa ei edes lasketa..

sain neuvolalääkäriltä reseptin Loratadin-nimiselle lääkkeelle. hain reseptin hyvissä ajoin, koska oireet yleensä niin pahat. lääkkeen ohjeissa kuitenkin sanottiin, että sitä ei suositella raskaana oleville, joten lykkäsin kuurin aloitusta, ja nyt näyttää siltä ettei tarvii syödä lääkkeitä ollenkaan. ventoline-piippua käytän kyllä.

tarkistin vielä toiseltä lääkäriltä tuon Loratadinen, sanoi että niissä on kaikissa varmuuden vuoksi tuo merkintä, koska raskaana olevilla ei voi testata mitään. mutta on kuulemma hyvä lääke. jos tuo ei toimi, jota käytät, kokeile jotain muuta lääkettä?

dudi

Liittynyt8.9.2015

soitin sinne teratologiseen keskukseen, ja sanoi et voin syödä zyrteciä.. ku sitä tai heinixiä oon syönyt. ja sit tosiaan ku mäkin oon jo näin pitkällä raskaudessa niin ei sil oo mitään väliä enää.. et alkuraskaudessa vois olla eri juttu.

Mut kylläpä helpotti tuo tieto et saa syödä.. kannattaa soittaa sinne jos jotain kysyttävää on jostain lääkkeistä :)

Liittynyt8.9.2015

kävin apteekkarilta tänään tiedustelemassa. Ei uskaltanut mitään myydä. Käski kysyä lääkäriltä. Onneks työnpuolesta tunnen monta niin täytyy kysästä. Cetiriziniä joku sano et vois ottaa. Kiinnostas tosiaan tietää mitä haittaa siitä sit on. Mut ei siitä tosiaan tuu mitään kun kokoajan nenävaluu, aivastuttaa ja silmät vuotaa. Aja siinä sit autoo tms.. Ruuanlaittokin ihan mahdotonta ku kahen minuutin välein saa räkiä ja pestä käsiä.. Mulla yleensä allergiaoireet tullu vasta heinä aikaan. Tää on ihan poikkeuksellista et koivu tälleen vaikuttaa.

Heinäkuun 2010 tulevat äidit

Lukittu

Tervetuloa kaikki odottajat joiden laskettuaika on 2010 Heinäkuussa! :)

Jäsenet

Suosituimmat