Muita joita ärsyttää kun mies sairastaa?
Ollaan niin kipeitä kun kuumetta on 37.1. Ai ai voi voi vali vali jne. Ja pitäis paapoa ja hoivata eikä mitään voi tehdä kun maata vain.
Ei voi mitään mutta jotenkin rassaa vaikka kuin ajattelee että minkäpä mies sairastamiselleen mahtaa. Tuo avuttomuus vain ottaa pattiin.
Kommentit (11)
mutta pleikkaa voi pelata vaikka tuntikausia.
Meiltä löytyy myös tuollainen - jumalauta jo nuha saa ukon vikisemään, kuin olisi kuolema ihan just koittamassa. Niiskuttaa ja huokailee, vaihtaa asentoa sekunnin välein kun ei muka pysty olla ja "joka paikkaa särkee". Eikä edes kuumetta. Mä saan aina purra hammasta, että jaksan sitä ja yleensä pakenenkin muualle aina kun mahdollsta.
Minua ärsyttää niin suunnattomasti myös tuo samainen asia, mies saa kyllä olla kipeä ja valittaa mutta minä en!!! Nyt sain kun jouduin sairaalaan ja lapset oli hoidossa! Ja silloin siis saan jos itse vien lapset kylmästi hoitoon!
Tuli vaan tosta mieleen, että ihmisiin vaikuttaa kuume erilailla. Itse olen kyllä nainen, mutta 37.2 lämpöä on minulle jo kuume, ja en kykene tekemään muuta kuin nukkumaan. Jos liikunkin, niin taju meinaa lähteä. omalla miehellä sama homma 37.5. Eli ei se tarkoita sitä, että jos sulla ap ei tunnu 37.1 missään, niin ei saisi tuntua miehelläsikään.
olette kyllä jotenkin tavattoman säälittäviä.
Tuli vaan tosta mieleen, että ihmisiin vaikuttaa kuume erilailla. Itse olen kyllä nainen, mutta 37.2 lämpöä on minulle jo kuume, ja en kykene tekemään muuta kuin nukkumaan. Jos liikunkin, niin taju meinaa lähteä. omalla miehellä sama homma 37.5. Eli ei se tarkoita sitä, että jos sulla ap ei tunnu 37.1 missään, niin ei saisi tuntua miehelläsikään.
olette kyllä jotenkin tavattoman säälittäviä.
Kyllä sitä kuule oman ukkonsa rajat tuntee! Se on vähän niin, että valivalivali kuuluu silloin kun joku on kuuloetäisyydellä tai vaikka menossa keittiöön (saiskos kuumaa teetä?) tai tarttis apua kun perunat kiehuu hellalle toisaalla ja muksu leikkii tarzania verhoissa toisaalla, silloin se valivalivali-kuuluu ja kauas kuuluukin. Mutta avot kun telkkarista tulee kiva lätkämatsi, niin ei kuulu valivalia...
"oioi, pitäisi herätä ja se tuntuu ikävältä, olen varmaan sairas" -tyyppeihin. Mystistä kyllä se tapahtuu vain viikonloppuisin ja lomilla. Se on aina riittävän terve tekemään töitä, mutta auta armias jos pitäisi lomapäivinä osallistua kotihommiin niin sitten kyllä sairaus iskee heti. >:(
ja uskon todella että nämä meidän miehet on ihan oikeasti näitä valivali tyyppejä vain silloin kun joku on kuulemassa, ja nimenomaan vaimo.
Jos minä vahingossa unohdan että miehellä on nyt kurkku kipeänä eikä pysty puhumaan, nousemaan sohvalta, tekemään töitä tai yhtään mitään muuta kuin huokailemaan niin oi voi mikä valitus alkaa et mä oon kipee jne, mutta jos joku kaveriu soittaa ja pyytää käymään niin johan mies kykenee nousemaan ylös ja lähtemään kaverin luo ja jopa puhumaan ihan normaalisti!
Ei puhettakaan että kykenisi koskaan tekemään ainuttakaan kotihomma tai vahtimaan lapsia kun mies on hiukankin sairas ( eipä hän pysty näitä asioita kyllä terveenäkään hoitamaan), mutta minun kyllä pitää näihin pystyä kun ei niitä kukaan muukaan tee, ja yleensä mies sattumalta on aina samaan aikaan sairas kuin minäkin.
T:4
Ja saa sairastaa,kunhan on OIKEASTI sairas ;D
Mä vaan itse oon jo kolmatta viikkoa saikulla kivuliaiden (ja tarkoitan todella kivuliaiden,tyyliin pidän altaan reunasta kii,puuskutan ja silmät menee kyyneliin väkisin) supistusten takia,kuitenkin olen joutunut samalla kotona hoitaan pienemmät lapset ja tekeen ruokaa yms,vaikka olenkin lepäillyt mahdollisuuksieni mukaan..
Mies oli 37.4 kuumeessa KESKIVIIKKONA ja on edelleen "kipeä",kurkku on kipee ja paikkoja särkee,aamulla on PAKKO venyä sängyssä ylimääräinen tunti (kunhan ensin herää 10 aikaan...) ja sit KUITENKIN pystyy syömään esim karkkia!! Ei mun kurkkukipeenä haluta ikinä karkkia!!
Lohduttaa sentään että tällaisia on muillakin.
En kestä, kun mies vaeltaa kotona kalpeana haamuna pitkät kalsarit jalassa ja narisee. Sais mennä anoppilaan sairastamaan. Ja tauti on tyyliin kurkkukipu ilman kuumetta ja sitten "mahakipu" ilman ripulia ja oksentelua. Minä kyllä hoidan arjen kahden pienen kanssa vähän kipeänäkin, kun mies on töissä Prkle.