Miten "päästä eroon" ihmisistä jotka tuottaneet itselle paljon mielipahaa ja surua?
Vetvon heitä päässäni päivästä toiseen, miten oppisin olemaan uhraamatta edes ajatusta enää heille?? Kuitenkin tekemisissä on pakko välillä olla, mutta muuten suoraansanoen vihaan heitä.
Kommentit (5)
Sorry, en malttanut olla lohkaisematta.
edelleen tekemisissä) siten, että muutat omaa asennettasi. Voit nimittäin aina valita, loukkaannutko jonkun sanomisista/tekemisistä vai annatko olla. Valinta on sinun.
päätä vakaasti, ettet uhraa heille sekuntiakaan elämästäsi ja ala ajatella sen sijaan jotain sellaista, mikä saa sinut hyvälle mielelle. Elämä on liian lyhyt siihen, että vatvoisit päässäsi ikäviä asioita, kun voisit ajatella jotain mukavaakin :)
Minä olen ratkaissut asian niin, että aina kun huomaan, että ajatukset ovat menossa negatiiviselle radalle, alan miettiä seksiä - siitä on hyvä jatkaa käytännön toteutukseen ja voin sanoa, että se on hauskempaa kuin turhien asioiden vatvominen ;)
Yksi tuttavani meni hiukan sekaisin päästään ja alkoi yhtäkkiä kuvittelemaan kaikessa mitä sanoin tai tein jotain negatiivista häntä kohtaan. Ihan kuin olisin kilpaillut hänen kanssaan kaikessa tai kaikki mitä minulle tapahtui olisi ollut häneltä pois. Huomasin, etten yksinkertaisesti voi olla enää hänen kanssaan kovin paljoa tekemisissä, hänen vainoharhaisuutensa vuoksi. Hän varmasti ajattelee minusta samalla tavalla kuin sinä, että olen paha, ilkeä, kamala ihminen ja aiheuttanut hänelle pahaa mieltä, mutta kaikki paha on valitettavasti hänen oman, huonolla itsetunnolla itsetunnolla varustetun, päänsä sisällä.
sukulaisia, ja pari sellaista "kaveria" joista toisen lapsen kummi olen minä ja toinen on lapseni kummi.
ap