haluaako joku sisustusihminen, jolla on hyvä värisilmä, neuvoa?
Meillä on keittiössä valkoiset neutraalit UPOn kulmäkoneet, tiskikone ja uuni, ja samantyylinen erimerkkinen valkoinen mikro. Mikrossa ja uunissa tietty luukut mustat.
Työtasolla on nätti vedenkeitin, jossa terästä ja valkoista muovia. Aion ostaa Moccamaster-kahvinkeittimen, joka siis rosteria/mustaa muovia. Ja tämä rosteri-musta-invaasio keittiööni ei nyt oikein miellytä, mutta muiden ominaisuuksien takia ainon sen moccamasterin ostaa. Työtasolla on myös CD-soitin/radio, joka vaaleanharmaata muovia. Myöhemmin aion ostaa yleiskoneen, joiden värimaailmaan en ole vielä perehtynyt.
No sitten siihen kysymykseen: nyt tarttis ostaa leivänpaahdin. Eniten minun makuuni olisi sellainen, jossa on kyljet valkoiset ja päädyt nappuloineen tummanharmaata muovia. Se sopisi hyvin niihin UPOihin. Rosteri/musta paahtimissa on myös ihan nättejä, mutta niitä värejä sinänsä en haluaisi omaan keittiööni, mutta toi Moccamaster nyt kuiteskin tulee. Sitten on rumia valko/teräs paahtimia. ONKO PAREMPI ottaa sen moccamasterin värinen vai se valko-harmaa paahdin? Ilman sitä Moccamasteria siis toi valkoharmaa olis ehdottomasti parempi.
Kaapit ja välilaatat on mattavalkoiset ja lattia tammiparketti ja työtaso on jotain tammiparketin näköistä keinoainetta. Kaapinvetimet on neutraalit himmeät metalliset, hiukan kullanväriset, sopivat siihen tammeen hyvin. Ei kuitenkaan siis vasinaisesti kullanväriset. Ikkunat valkoiset ja helat teräksiset.
Kommentit (8)
Tuohon keittiöön tarvitaan lisää väriä ja lämpöä!!! Eihän tuollaisessa keittiössä kukaan voi oikeasti viihtyä...sorry.
mulla yksi kriteeri on äänettömyys, aamuiset rauhan hetket menee aina siihen, että 5v herää kahvinkeittimen porinaan
Mistä niitä valkoisia moccamastereita saa, en oo nähny missään?
see puu on kyllä ihan lämpimän väristä, ja isoista ikkuinista on varsin hauska ja kirjava maisema
- mutta lohdutan sua: olemme juuri muuttaneet, ja verhoa ja mattoa on tulossa, kunhan sinne asti ehditään sisustushommissa...
mulla yksi kriteeri on äänettömyys, aamuiset rauhan hetket menee aina siihen, että 5v herää kahvinkeittimen porinaan
Mistä niitä valkoisia moccamastereita saa, en oo nähny missään?
Moccamaster ei ole hiljainen keitin.
Osta riittävän automaattinen. Samalla koneella saat myös eikoiskahvit, teen ja kaakaon.
Lisää keittiöön väriä ja lämpöä  esim keltaisilla, oransseilla tai punaisilla tekstiileillä (jos sopii muiden huoneiden kanssa sisustukseen).
Keittiö kun on sellainen paikka, mihin kertyy kaikenkirjavaa kamaa tasoille jne, niin mielellään pitää edes koneiden värit yhteinäisinä. Me asutaan täällä periferiassa, ja valkoinen moccis ostettiin Veljekset Keskiseltä.. Mutta oon kyllä muuallaki nähny, luulis että ihan tavallisesta kodinkoneliikkeestäkin saa, tai ainakin voivat tilata.
Tosin muistutan vielä, ettei moccis todella ole maineensa väärti.. Hyvää kahvia se tekee, muttei mikään ihmekone ole, kuten monesti annetaan ymmärtää :)
Vähän ot, mutta moccamaster on kyllä hintaansa nähden huono kahvinkeitin.