Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huijata pikkujouluissa, kun en halua kertoa olevani raskaana?

Vierailija
13.12.2008 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allahin etkä voi enää dokata. (Jeesusta ei kannata valita kun se oli aikamoinen viinisieppo)

Vierailija
2/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viinitarjoilu niin ota lasi puolilleen ja nosta välillä huulille, ei kukana kohta huomaa oletko juonut vai et ;) Jos oma pullo, niin osta joku siideri tms. ja pistä tilalle vaikka pommacia tms.

Nimim. kokemuksella. Tulin raskaaksi opiskeluaikoina ja sen verta railakasta elämää olin viettänyt että kaikki arvasi heti kun sitten jossain vaiheesas siirryin avoimesti holittomiin juomiin (siis ennen kuni kerroin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

manantaina kaikki jo supattaa ja vilkuilee sun vatsaa.

Näin ainakin meidän pikkujouluissa jäi yksi kiinni ja pakkohan sen sitten olikin tunnustaa : D

Vierailija
4/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa ruokaravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan viineineen ja alkudrinksuineen.

Kaikki tietävät että en aja autoa, joten sekään selitys ei käy.

Uskotaanko mua jos sanon, että kaikki alkoholi närästää enkä voi juoda sappivaivojen takia?

En halua kertoa työnantajalle raskaudesta vielä pitkään aikaan, vasta huhtikuun alussa.

Vierailija
5/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kyselee miksi tulit autolla ni sanot että huomenna pitää olla ajokuntoinen/liikkeelle lähtökuntoinen että on jotkut juhlat tai lähet ostamaan esim. äitin kanssa joululahjoja. tai sitten tuo lääkekuuri.

mulla oli sellainen kuuri tuossa vähän aikaa sittenklun apteekki neuvoi olemaan ilman alkoholia. tosin olin silloin jo 12+ viikolla enkä muutenkaan olsi ottanut.

nyt oli yhet pikkujoulut ja olin autolla ja syynä se että piti lähtee joulu ostoksille seuraavana päivänä.... ja nyt viikkoja 14+5

Vierailija
6/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis antibioottikuurin aikanahan alkoholia olisi parempi välttää ja oireeton korvatulehdus ei näy ulospäin, mutta voi olla ärhäkkä (aikuisellakin) ja pitää hoitaa.

Muistat van alkaa puhumaan lääkekuurista jo keskiviikkona!

Vierailija
7/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka kehtaa sellaista ruveta valehtelemaan?

Vierailija
8/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota lasiakaan, jos ajan. Eikä meidän juhlissa kukaan kyseenalaistanut asiaa, kun tähän aikaan on taksiakin mahdoton yöllä saada.

Vierailija
9/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori ja nainen, siihen kiinnitetään heti huomiota, jos jätät juomat väliin. Aina voi ottaa lasin ja olla juovinaan, mutta tarkkasilmäisimmät huomaavat tämänkin. Kokemusta on...

Jos esim. työsuhteen jatkumisen kannalta on tärkeää, että raskaus ei tule julki, niin jättäisin pikkujoulut väliin. Aina voi tekaista pienen valkoisen valheen flunssasta tai migreenistä ja sanoa, ettei pääse tulemaan.

Vierailija
10/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sovi työpaikkasi juhlavastaavan kanssa, että pitää salaisuutesi ja auttaa sinua tässä asiassa.

Olen itse istunut pitkät päivälliset läpi tällä kaavalla: tarjoilija oli juonessa mukana ja kaatoi minulle alkoholitonta punaviiniä. Kun alkudrinkki tuotiin, minulle tuli vispattua pommacia täsmälleen samannäköisessä lasissa kuin muillekin. Ammattitaitoinen henkilökunta osaa hoitaa homman niin ettei kukaan huomaa. Usko pois, kokeiltu on!

Ollaan menossa ruokaravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan viineineen ja alkudrinksuineen.

Uskotaanko mua jos sanon, että kaikki alkoholi närästää enkä voi juoda sappivaivojen takia?

En halua kertoa työnantajalle raskaudesta vielä pitkään aikaan, vasta huhtikuun alussa.

Vierailija
11/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sano että viime aikoina on tullut otettua kun on pikkujoulukausi ja nyt pidät taukoa jouluaattoon asti.

Vierailija
12/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supatat parille pahimmalle juoruilijalle, että tosi inhottava hiiva ja sait flagyl-kuurin. ei voi ottaa yhtään.

jos ei ole pöytäjuhla, niin onnistuu se muka-juominenkin.

Vierailija
13/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeetä, ettei jää kiinni. Oma pomoni oli jo kuullut "huhuja" raskaudestani ennen kuin asiasta KENELLEKÄÄN kerroin, koska olin yhdessä työtilaisuudessa valinnut ruokajuomaksi limua tarjotun alkoholin sijaan. Onneksi oli vakkari työsuhde ja mukava pomo.

Vierailija
14/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana ehdoton nollalinja alkoholin kanssa, muuten aiheuttaa antabus-reaktion. Eri asia että haluatko joka kyselijälle selvittää emättimesi kunnosta :)

Vierailija
15/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta on vain olla menemättä- ei sitä nykyajan työpaikoilla ihmetellä yhtään, eivät kaikki aina pysty osallistumaan pippaloihin.

Vierailija
16/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä jää kuitenkin myöhemmin kiinni. Kuka haluaa itselleen valehtelijan maineen?

Vierailija
17/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en muista numeroa, mutta ehdotin myös kotiin jäämistä), että oikeasti toisten juomista kyllä kytätään ja joku kyllä mainitsee jos alkoholi jää juomatta. Kyllä siitä osataan laskea sitten yksi yhteen...

Vierailija
18/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi juoda juuri mitään. Pöydässä kastelet huulia viinillä ja juot enimmäkseen vettä.

Vierailija
19/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lääkkeiden kanssa suositellaan olemaan ilman alkoholia, muttei esim. antibiootit estä alkoholin ottoa ollenkaan. Heikentävät vain lääkkeen tehoa, kun on suurempi virtsaamisen tarve.

Sanot vain, että olet autolla, kun aamulla meno! Ei sen vaikeampaa. Ja jos joku epäilee, että olet raskaana niin kiellät. Ei sen vaikeampaa. Yksi vaihtoehto on ilmoittaa edellisenä iltana olevansa sairas. Eipä tartte koko kinkereihin mennä!

Vierailija
20/33 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tule kyselyjä, jää pois, teeskentele flunssaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme