Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausepäily

Vierailija
01.04.2009 |

Voiko kp 23 olla jo raskausoireita? Seksiä kp 13 tai 14. Olen ollut tosi väsynyt tällä viikolla, selkää jomottanut ja tänään iski pahoinvointiaalto. Voiko olla raskausoireita vai mitä tämä oikein on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovis on ollut kp 13 tai 14 niin aikaisintaan nyt voisi ehkä joitain oireita tulla. Tosin vatsatautiakin on liikkeellä...

Vierailija
2/5 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuntui selkeämmin mahan puolelta. Nyt säteilee selkeästi selän puolelle, mikä minulla viittaa pikemminkin kohtuun kuin suolistoon. Mietin vain, että ovatko kuukautiset tulossa etuajassa vai olenko raskaana.

Aiemmassa raskaudessa ihan alusta saakka selkäjomotusta oireena, ei oikeastaan pahoinvointia. Voin tosi harvoin pahoin ja siksi aloin epäillä raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli seksi kp 21/30 (ainoa päivä kierrosta)

kp 26/30 alkoi itkuherkkyys ja oksentelu

ja kuten arvata saattaa en todellakaan uskonut raskauteen, oletin kaikki mahdollisuudet menneet

Vierailija
4/5 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli seksi kp 21/30 (ainoa päivä kierrosta)

kp 26/30 alkoi itkuherkkyys ja oksentelu

ja kuten arvata saattaa en todellakaan uskonut raskauteen, oletin kaikki mahdollisuudet menneet

Vierailija
5/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä sama juttu. Maitoa tulee, väsymys, kylmä, kylmiäväreita , heikko olo, vessassa pitää ravata, nipistelee ala ja keski vatsaa, paineen tunnetta ja sivusta vatsa on välillä kova, kiristää vatsaa muutenki omituinen olo vatsassa. Nännit ja tissit arat vähä välii mut en sit tiiä ku menkat tai ainaki verta Alko tulee aluks vähä ja sit enemmän kaksi viikkoa ennen kuin menkat ois pitäny alkaa. Raskaustesti ja verikoe negatiivinen ja tänää tuli oksennus ja paha olo muutenki vähä välii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme