Kesämekko 34v ikäiselle vanhukselle
Arvoisa aaveemammaraati. Voiko 34v ikäinen mamma pitää tällaista mekkoa kesäjuhlassa (pituus 172cm / paino 65kg, omasta mielestä ei pahemmin löllöä, painoindeksi siis himpun alle 22...) ?
http://www.lafemmefashions.com/images/store_items/1887_2.jpg
Viitaten tuohon teinipissisketjuun...On vasta harkinnassa ostaa tällainen.
Kommentit (10)
Ihan hyvin voit ostaa, jos kerran kroppa kestää. Ei mitenkään teini minusta. T:mamma35v
Tarkoitus olisi tosiaan laittaa jonkinlainen shaali/bolero yms. tuohon yläosaksi ettei ole niin avonainen.
ap
Taman mekon yla ikaraja on 25 vuotta.
Etkos sita tiennyt:0)
Käytännössä ratkaisevinta lienee miltä jalat näyttävät. Itse olen kyllä vasta 23v, enkä mekkoa pukisi. mutta ainoa syy on että painoa minulla on kymmenen kiloa enemmän kuin sinulla eikä pituuttakaan yhtä paljoa.. Korostaisi lylleröyttäni :( Mutta voi kun se on kaunis! Jos joskus painan 10kiloa vähemmän niin ostan oitis jotain vastaavaa. En ymmärrä miten äitiyden pitäisi saada naiset vaihtamaan tyttömäiset, keveät ja seksikkään mekot tanttamaisesti leikattuihin jakkupukuihin..
ja kohti vanhainkotia. Jätä koreat kamppeet nuorille!!!
Nekös vasta mummomaisilta näyttää. Mä en oo ainakaan ikinä nähny kivan näkösiä. Linkittäkää tähän jos tiedätte.
Ja kiva mekko mun mielestä:)
Vaimolla oli tuon tyylinen mekko viime kesänä. Hän on 37v ja täytyi vain haukkoa henkeä miten hyvännäköinen vaimoni oli.
Ei se mun mielestä liian teini ollut, jos vaikka laittaisi jonkun tyylikkään huivin hartioille.
Mulla on vaan niin rumat jalat, että tuo mekko on liian lyhyt :(