Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ip-kerhopaikan saada vain muutamaksi viikoksi?

Vierailija
25.03.2009 |

Tilanne sellainen, että lapsi menee elokuussa ekaluokalle. Mulla silloin lomaa pari viikkoa. Jään äitiyslomalle niin, että kolmisen viikkoa olisin töissä (mikäli en saikulla) kesäloman jälkeen, eli lapsi tarvitsisi tuolle ajalle ip-kerhopaikan. Hakemus pitäisi jättää ensi kuussa. Mitäs arvelette, katsovatko karsaasti tällaista hakemusta?

Asian vierestä vähän. Jos paikan saamme, niin tyttö nostaa varmasti metelin kun joutuu jäämään kerhosta pois:) On nimittäin sen verran sosiaalinen ja kotona on sitten vaan tylsä äiti ja myöhemmin tylsä vauva ja äiti. Muita lapsia ei lähellä asu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella pitää periaatteessa sitoutua koko lukukaudeksi ja vasta sen jälkeen voi lopettaa. Toki jos lapsia on paljon jonossa, joustavat varmasti mielellään...

Vierailija
2/5 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen ip-kerhossa ja uskosin että saat vaikka muutamaksi viikoksikin mutta lapsesi edelle menee ne lapset jotka tarvitsevat pidemmäksi aikaa. miksi et pidä lasta kerhossa vaikka 3pv viikossa kun jäät itse kotiin? se olisi kuitenki hyvä lapselle että olisi muutakin kuin äit ja vauvan kanssa olemista ja saisi leikkiä kavereitten kanssa:) ja kun ilmotat lapsesi kerhoon ettö on jatkuvaa näin ollen varmasti saat paikan(riipuen tietysti mikä tilanne teillä päin) ja voit itse valita milloin viet lapsen kerhoon ja millon et. jos mnulla olisi tilanne samanlainen kuin sulla tekisin näin. Lapsi saa olla äitin ja vauvan kanssa j akuitenkin käydä välillä leikkimässä kavereitten kanssa ,eihän sitä tarvitse koko päivää siellä pitää vaan voit hakea milloin itsestä onhyvä aika. mutta tämä on minun kokemukseni ja mieli piteeni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans sosiaalinen lapsi, mutta ei kovin paljon valittanut kerhon loppumisesta. Oli kai tyytyväinen, kun aamuisin ei tarvinnut enää olla yksin, kun jäin kotiin.

Vierailija
4/5 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vois olla ihan hyvä systeemi. Jotenkin en vaan tullut ajatelleeksi, tai ehkä oikeesti ajattelin, ettei noin "voi" tehdä.

t. ap

Vierailija
5/5 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä voi tehdä noin.:) kun ilmotat lapsesi kerhoon laitat vaan siihen minkä ajan tarvitsee olla joka päivä ja mistä alkaen on vaikka ne 2-3pv kerhossa ja jos tuntuu että lapsi ei haluakkaan mennä kerhoon aina voit sanoa irti kerho paikan. kerho paikan tarpeenhan voi muuttaa vaikka kesken kauden.

Mutta mitä minä olen työssäni nähnyt kyllä se on toiminut tuo systeemi hyvin ,meillä esim. yksi lapsi saattaa vaan olla joka päivä 3h ja sit äiti hakee pois ja sekin on toiminut hyvin. tai sitten on joskus et on vaan ti,ke ja to kerhossa ja ma ja pe suoraan koulusta kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan