Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - ikävä tilanne:-(

Vierailija
17.03.2009 |

Mieheni veljen vaimo, joka on ystäväni, paljasti minulle viikonloppuna, että hänellä on suhde. Avioliittoelämä on kuulemma tosi surkeaa ja tämä uusi mies on niin ihana. Ei kadu yhtään, mutta toiveissa on, että avioliitto ehkä saadaan vielä kuntoon. Miehelläkin saattaa olla suhde (epäilyksiä tästä oli jo aiemmin).

Itse olen nyt ikävässä tilanteessa. En voi puhua asiasta miehelleni, koska en halua hätnä tähän samaan tilanteeseen. Koen nyt valehtelevani ja salailevani asioita sekä mieheltäni, että ihanilta appivanhemmilta. Miehen veljentyttö on lähdössä kanssamme matkalle syksyllä, koska oma perhe ei vie häntä koskaan ulkomaille. Myös appivanhemmat lähtevät sinne. Nyt ärsyttää ja iljettää, että tehdään perheelle tuollainen palvelus... Tiedän, että he eivät varmasti tekisi meille tuollaista.

Olen jotenkin surullinen koko asiasta. Suututtaa, että minut on vedetty tähän ällöttävään juttuun mukaan! En osannut sitä viikonloppuna vielä ystävälleni sanoa, kun kaikki tuli niin yllättäen. Nyt vasta kun olen tajunnut koko jutun, suututtaa älyttömästi!!!

En tiedä, mitä tekisin. Kovin kauaa en aio asiaa salailla mieheltäni enkä kyllä appivanhemmiltanikaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet nyt vain kiltti tyttö ja annat asianosaisten hoitaa itse asiansa. Turhaa sinä siihen enää sotkeudut enempää. Vai oletko etsimässä kimaltelevaa pyhimyksenkehään pääsi ympärille? Tiedäthän, että tapana on että viestintuoja "ammutaan"... kokemuksesta tiedän :-((

Nimim.: Välit meni kaikkiin asiaan liittyviin...

Vierailija
2/3 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävä ei ole kertoa asioita eteenpäin, vaikka sulla olis miten kuuma peruna jaettavana. Inhoan tosi paljon ihmisiä, jotka ei malta pitää turpaansa kiinni.

En tiedä, mitä tekisin. Kovin kauaa en aio asiaa salailla mieheltäni enkä kyllä appivanhemmiltanikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin edellisillä: kertomisesta saa itse vain selkään. Sano sille naiselle, ettet tahdo enää kuulla koko asiasta, koska koet olevasi välikädessä. Tai sitten sano hänelle, että toivot heidän nyt selvittävän asiansa.

Mutta siis menetin yhden rakkaan ystävän, koska en kestänyt kun hän petti miestään (joka myös ystäväni) moneen otteeseen. En kertonut miehelle, mutta sanoin useaan otteeseen ystävälle, että katkaise ensin aiempi suhde ja rupea sitten vasta uusiin. Hän ei jaksanut "moralisointiani" eikä enää pidä yhteyttä. Sinänsä sama, en yhäkään voisi olla sanomatta vastaavassa tilanteessa, että jos se on ystävyyden katkaisun syy, niin olkoon.