Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, Selman keskinimi hukassa?

15.03.2009 |

Meillä meni nyt hiukan uusiks nimet. Selma tulee tytön etunimeksi, mutta siskoni antoi tyttönsä toiseksi nimeksi Liljan niin tätä ei voida käyttää. Kumpi näistä olisi kauniimpi? Uusiakin keskinimiä saa ehdottaa, jos joku mielestäsi sopisi paremmin. Ristiäisiin on noin viikko aikaa ja iskee paniikki.

Ehdolla nyt

Selma Rauha Maaria

Selma Vieno Maaria

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän Vienosta kuin Rauhasta, mutta tähän kokonaisuuteen Rauha sointuu kyllä paremmin.

Pari uutta ehdotusta:

Selma Kukka Maaria

Selma Iiris Maaria

Selma Aini Maaria

Selma Lahja Maaria

Vierailija
2/5 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nimittäin -07 syntyny tytär nimeltänsä

Selma Rauha Mianna

*Selma sointui meidän muiden lasten vanhahtaviin nimiin (Amanda & Konsta) ja Rauha tuli suoraan minun mummoltani. Kolmatta nimeä meilläkin pähkäiltiin pitkään...ehdolla oli mm.

Tuulia (Selma Rauha Tuulia)

Tuulevi (Selma Rauha Tuulevi)

Loviisa (Selma Rauha Loviisa)

Nelliina (Selma Rauha Nelliina)

Sofia (Selma Rauha Sofia)

-lopulta päädyttiin Mianna nimeen, ensiksikin koska se on niin kaunis ja toiseksi se sisältää edesmenneen parhaan ystäväni nimen!

Muita nimiä mitä meillä oli ehdolla mm. toiseksi nimeksi oli

Enna (Selma Enna Maaria)

Maisa Selma Maisa Maaria)

Hilda (Selma Hilda Maaria)

Milana (Selma Maaria Milana)

oiskos näissä mitään teille mieluisia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasrousku

Toisen nimen ehdotuksistasi Iiris pääsee harkintaan

Öppis

Selma Rauha Mianna

- Tytöllänne on tosi kaunis nimi, Mianna oli meilläkin odotusaikana harkinnassa, kunnes päätettiin, että tytöstä tulee Maaria Lilja Eleonoora, mutta tuttavamme antoi tytölleen etunimeksi Maarian ja sen jälkeen viimeisten nimien piti olla Lilja Maaria, mut taas vähän muuttuu. Rauha nimi tulis meilläkin suvusta, löytyy molempien suvusta ja olisi minulle erittäin rakkaan (nyt jo kuollut) ihmisen nimi

Tuulia (Selma Rauha Tuulia) - kaunis, mut Maaria vie voiton

Tuulevi (Selma Rauha Tuulevi) - ei

Loviisa (Selma Rauha Loviisa) - ei

Nelliina (Selma Rauha Nelliina) - Nelliina miehelle liian erikoinen

Sofia (Selma Rauha Sofia) - kaunis, mut sit molemmat viimeiset ois suvusta

Enna (Selma Enna Maaria) - mies ei pidä Enna nimestä

Maisa Selma Maisa Maaria) - tämä on muutamalla lapsella lähipiirissä nimenä siis Maisa

Hilda (Selma Hilda Maaria) - kaunis, Hilda oli jossain vaiheessa mietinnässäkin

Milana (Selma Maaria Milana) - jossain vaiheessa mietittiin tytön toisiksi nimiksi Mianna Maaria tai Maaria Mianna, tämä ei vieläkään täysin pois suljettu vaihtoehto, Milana ei meidän kummankaan mieleen

Vierailija
4/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut hyvästä nimivalinnasta! meillä selma-tyttönen joulukuulta -07.

meillä selma on selma tyyne elina, suvusta molemmat toiset nimet.

itse ehkä teillä ottaisin ennemmin tuon rauhan, 'rimmaa' mun mielestä paremmin kuin vieno. :)

naurattaa välillä tuo meidänkin selman tyyne tuolla välissä, kun neiti ei todellakaan mikään tyyne ole, joten ehkä teidän rauhasta tulisi sitten samanlainen tintta-iita. :)

Vierailija
5/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana nimi. Ääni siis Rauhalle. Olenkin odotellut milloin tämä ihana mummo-nimi tulee käyttöön. Oma mummoni on Rauha, siksi olen kiinnittänyt tähän huomiota. Kertut, Elsat, Veerat, Helmit olleet jo pitkään pinnalla. Samoin merkitys nimet ovat in.

Selma Vieno Maariakin on kaunis, mutta

Selma Rauha Maaria sointuu paremmin.